×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
не снимают аррест со счета
P.S Нужно чтобы операторы представлялись полностью ФИО
Написати коментар
Конские комиссии и ужасное моб приложение
Выбираю в банкомате «Операции без карты», т.к. карту в машине оставил, пишет введите какой-то код мобильного приложения, 5 цифр сначала, потом еще 5 цифр!!! Какой код? Где его искать? Почему нельзя по-человечески сделать, как в привате хотя бы, ввести номер телефона, тебе смс, и снимаешь деньги себе. Короче это ужас, а не банк. С понедельника сниму оттуда все что есть и забуду вообще о нем.
Комісія за зняття готівки залежить не від валюти рахунку, а від тарифів. За більшістю тарифних пакетів зняти кошти можна без комісії, зокрема по рахунках для соціальних виплат та заробітної плати, а також по карті для особистого користування «Моя картка»: https://www.oschadbank.ua/card/my-card Оформлення та користування також безкоштовне.
Для уникнення непорозумінь в подальшому рекомендуємо ознайомитись з тарифами по вашому рахунку, зручно це можна зробити через один із чат-ботів: https://www.oschadbank.ua/chat Він згенерує тарифи саме за вашим рахунком.
Для зняття готівки без картки необхідно використати додаток Ощад 24/7. Обираєте вашу картку, далі — «Сервіси» — «Отримати код для зняття готівки». Додаток згенерує перші 5 цифр, решта 5 надійде в смс-повідомленні.
Коментарі (1)
Если такое происходит в банке государственном, то кто есть государство своему народу? (риторически)
Коментарі (6)
Отримання картки Киянина
Щодо інформування про можливість отримати картку, смс-повідомлення відправляється автоматично на фінансовий номер телефону, як тільки картку доставлено до відділення.
Написати коментар
Найгірший банк
В контакт-центрі для перевірки інформації по карті справді необхідно озвучити повний її номер. Номер контакт-центру фіксується на вашій платіжній карті — 0800210800. Дозвольте, будь ласка, операторам вам допомогти. На сайті можна залишити запит на послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Коментарі (2)
Не снимать наличность в банкомате Ощад
Коментарі (3)
Фактически украли мои деньги
Штраф за парковку был оплачен 11,06,2021 г в тот же день, когда и был выписан,
т.е по законной льготе за срочность оплаты -340 грн + 30 грн услуги самого Ощада
Увы, счет под дворники, те на месте оплатить возможности не было.
Моя ошибка -боязнь связываться с многозначными реквизитами.
Подумалось, в кассе надежнее, местное бюджетное уже забито да и опытнее… мабуть
И вдруг. пенсия стала меньше. Начинаю выяснять и оппа — виконавче провадження исполнителя!!!
И оказывается, исполнителю для закрытия дела нужно письмо деп. транспорта о том что есть оплата, а те дать не могут тк денег нет Наличие квитанций их не греет
Иду в банк (Одесса, ул Сегедская 16) Мадамы (нач. отделения Зиновьева Екатерина
и кассир-контролер Каганюк Светлана, как они представились) вначале признали что ошиблись с одной цифрой,
а мои 340 грн которые где-то болтаются в недрах Ощада и возможно))найдутся и мне их вернут.
На моё ОК -ей, но за чей счет все няшки исполнительной службы?.. С меня то снимут в итоге под 2 000 грн, вместо 340 грн (за типа просрочку + % самой исполнительной)
Услышав это, эти брехливые мадамы, начали активно убеждать что мной были предоставлены неверные реквизиты НО был дан САМ СЧЕТ-ШТРАФ-протокол,
в Одессе это всё на одной бумажке (при желании можно проверить и по камерам в банке в том числе)
Так какой еще счет подобным тьотям нужен?
А так же, о том что платеж вернулся никаких уведомлений, как должно было быть, от них не получала Хотя и адрес забит в квитанции и код и пенсионная Ощада))
Обслужили таки по полной (((
ps -все квитанции оплат и сам счет штрафа -протокола с реквизитами в наличии
Коментарі (5)
Шахраї!!
Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
Коментарі (1)
КАРТКА КИЯНИНА
Які тільки фантастичні розповіді від менеджера банку мені вдалось прослухати! Наприклад, на попередню банківську картку, яка була вже закрита кілька років, несподівано нарахували 1 копійку, причому як рахунок так і картка були не активовані.
Ця операція нібито не дозволяла відкрити нову банківську картку Киянина. Загалом разів п’ять я вислуховував подібні розповіді про помилки в роботі програмного забезпечення, які неможливо ліквідувати адміністративними заходами. Якби сам я не був пов’язаний з цією галуззю, то подумав би, що якісь зовнішні шкідники цілеспрямовано працюють проти державного Ощадбанку. Але скоріш за все причина полягає у чомусь іншому, оскільки подібні розповіді я вислухав від інших клієнтів банку. У цілому здається, що у цього банку є великі проблеми, частина яких пов’язана з кваліфікацію технічного персоналу, який забезпечує роботу програмно-апаратного комплексу. Можливо має сенс надати послугу в оформленні Картки Киянина і тому подібних державних послуг ще декільком банкам або Укрпошті, які зможуть забезпечити якість обслуговування. І після цього клієнти через деякий час самі зрозуміють хто найкращим чином надає ці послуги. Сумно дивитися, як один з старіших банків України, який колись мав найбільшу мережу відділень втрачає свої позиції, а разом з ними і своїх клієнтів.
Написати коментар
Робота консультантів.
Враховуючи що це державний банк то це питання не тільки до керівництва і банку, але і до мінфіну погляньте скільки тут на сайті скарг.
Написати коментар
Є підтримка жахливе пояснення
Картки Є-підтримки закриються автоматично.
Коментарі (2)
На каком основании требуют сделать актуализацию?
Написати коментар
Ваши проблемы решайте сами, человеческого понимания и желания помочь очень мало.
не совсем правильно оформленное, я тоже стерпел,
но когда сегодня 20−12−2021 пускай и немного по моей вине и плохого самочувствия забыл забрать из банкомата деньги в размере 400 грн, а потом вернулся и нашел квитанцию о снятии и попытался с нею получить видеоинформацию с камер наблюдения, то рабтники этого отделения «м. Бахмут — вулиця Миру, буд. 50» перенаправили по адресу «ул. Юбилейная, 31 — Ощадбанк», а там охранник посоветовал обратиться к консультанту Денису, а тот в свою очередь направил в кабинет 103 «вроде как написать заявление», где после моего обращения сразу списали на обязанности полиции разбираться с воровством — «по инструкции», а помочь они нечем не могут, хоть информация с камер наблюдения у них имеется, ведь где гарантия, что это не сотрудники «ощадбанка».
Суть отзыва такова — надеяться, что здесь есть человеческое отношение с возвратом денег не приходится, хотя отдельные работник заслуживают уважения в другом.
Уточніть, будь ласка, що саме некоректно оформлено було в ЕПП? Чи повідомляли ви про це працівників?
Якщо банкомат не видав кошти, у відділенні банку необхідно написати заяву. При фіксації залишку в банкоматі, сума повертається на ваш рахунок. Підкажіть, чи написали ви заяву у відділенні?
Будемо вдячні вам за відповідь в приватні повідомлення.
Коментарі (6)
Самое медленное отделение
Хотіли б перевірити ситуацію з обслуговуванням у відділенні. Підкажіть, до якого саме звертались? Будемо вам дуже вдячні.
Написати коментар
Качество обслуживания
Банк випускає банківську платіжну картку із спеціальним чипом, що дає можливість записати транспортний додаток, проте не займається його підтримкою. Якщо транспортний додаток не працює, рекомендуємо звернутись до технічної підтримки КП «ГІОЦ» за номером телефону +38 044 366 5555, щоб перевірити ситуацію.
Написати коментар
Картка е підтримка создана 2 зачем-то
Шановний клієнте, нам довелося *перевипустити вашу картку єПідтримка* у зв’язку з оновленням вимог
*Новий термін дії та CVV картки вже надійшли вам у SMS-повідомленні, а номер картки ви можете дізнатися в Ощад 24/7*
У меня вопрос куда придет 1000 на старую карту, потому что я ее выбирал когда отправлял запрос в дии, или на новую, или вообще не придет потому что банк что-то накосячил?
Коментарі (1)
«Скомпрометирована карта»
Коментарі (10)
Проблема с входом на сайт https://online.oschadbank.ua (ощадбанк 24/7 личный кабинет)
Не удаётся установить соединение с сайтом.
Превышено время ожидания ответа от сайта online.oschadbank.ua.
Попробуйте сделать следующее:
Проверить, есть ли подключение к интернету.
Проверить настройки прокси-сервера и брандмауэра.
Выполните диагностику сети
1. Подключение к интернету доступно поскольку сообщение о произошедшей ошибке, смог написать на сайт поддержки);
2. В настройки прокси-сервера и брандмауэра доступ к Вашему сайту открыт, поскольку могу зайти на главную страницу сайта Ощадбанка;
3. Диагностика сети выполнена и выдано сообщение следующего содержания:
«Параметры компьютера настроены правильно, но устройство или ресурс (online.oschadbank.ua) не отвечает»
Следственно, я хотел бы узнать в чем причина не возможности ответа «по-видимому» Вашего ресурса, и как скоро появится возможность зайти в свой личный кабинет.
Заранее, спасибо!
Коментарі (4)
Oтстой
Коментарі (2)
Про Приватбанк, І-Вох та Ощадбанк
Він згенерує тарифи спеціально за вашим рахунком ;)
Для чого звертатись до каси для зняття готівки, якщо можна без комісії зняти в банкоматі? Черг немає, можна просто підійти в зручний момент і вибрати найближчий банкомат. А якщо суми, що передбачена для зняття без комісії в банкоматі, не достатньо — завжди раді бачити у відділенні.
Коментарі (4)