Мінфін - Курси валют України

Встановити

НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ БАНКУ!!!!!!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
jktrcfylhf1 12 серпня 2015, 19:29
Доброго дня! Прошу керівництво даного банку зреагувати на моє повідомлення. 12 травня 2015 року, я звернулась в Ковельське відділення «Ощадбанку» (м.Ковель, вул.Смірнова, 4) для отримання соціальної виплати, яка була перерахована на мій особистий рахунок 09 серпня 2015 року. Проте свої кошти я отримати не змогла, оскільки працівник банку (бейджика при собі в неї не було, а тому я не в змозі сказати її ПІП) приблизно півтори години переконувала мене в тому, що це неможливо, оскільки закінчився термін дії моєї картки. Спілкування даного представника з працівниками гарячої лінії та іншими спеціалістами банку результатів не принесло (вона їх ігнорувала). Спеціаліст даного відділення відмовилася приймати в мене заяву на видачу моїх же коштів, навіть після розмови з начальником, мотивуючи це тим, що в неї закінчився робочий день та немає часу, хоча на той момент було біля 16 год. Прошу розглянути дане звернення та притягнути працівника відділення до відповідальності задля уникнення такої поведінки в майбутньому.

Коментарі - 4

+
0
Paradigm
Paradigm
13 серпня 2015, 9:40
#
До чого тут працівник? Якщо програмним комплексом не передбачена можливість видачі готівки без фізичної наявності діючої картки, то навіть голова Правління нічого не зробить.
+
0
romansemen
romansemen
21 травня 2020, 16:18
#
Клієнту банку достатньо відкритого рахунку на який зараховуються кошти. Наявність чи відсутність банківської карти не впливає на обіг грошових коштів та користування ними клієнтом банку. У разі відсутності картки банку достатньо пред*явити касиру паспорт та виписку з номером рахунку.
+
0
Ирина Нарыжкина
Ирина Нарыжкина
13 серпня 2015, 18:27
#
Согласна, сотрудник банка не несет ответственности за безалаберность вот-таких клиентов, которые «неудосужились» своевременно получить новую пластиковую карточку взамен той у которой истек срок действия! так что нечего сваливать с больной головы на здоровую!
+
0
romansemen
romansemen
21 травня 2020, 16:21
#
Банк работает со счетами которые открывают на имя клиента. Отсутствие банковской карты на обслуживание клиента банка не влияет. Клиенты у которых нет карты обсдуживаются по паспортным даным и выпиской с номером счета!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ БАНКУ!!!!!!!!