Ошибка или вредительство?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 14
Веб-банкинг содержит множество операций, которые без СМС работать не будут. По сему не вижу смысла пользоваться веб-банкингом без смс-банкинга. Ну разве что посмотреть выписку по счету и все.
А до чого тут «смс-банкінг»? Це окрема послуга. Веб-банкінг потребує лише захисних кодів підтвердження з СМС, і все.
- +
- 0
- Роман Кучеренко
- 10 серпня 2015, 12:43
- #
При подключении к веб банкингу автоматически подключается смс банкинг стоимостю 5 грн. в месяц. Как по мне это не такие уж и большие деньги за данную услугу.
Так, і за рік не велика, але багато деяких інших банків додають таку послугу до загального пакету та не знімають абонплату. В Ощаді це дуже дивно підносять: ВЕБ-банкунг типа безкоштовно, але обов'язкове підключення платного СМС-банкунгу.
Это новшество ввели буквально пару недель назад. Для того, чтобы получить эту информацию, я в течение 2-х дней звонила на «горячую линию». Только сегодня «попала» на компетентного сотрудника. Осадок остался. Деньги вообще небольшие. Но, если при подключении подобных «услуг» согласия клиента не спрашивают, то ставить его в известность все-таки нужно…
Так, а як що клієнту це не потрібно взагалі? Навіщо марні трати до депозитної картки?
- +
- 0
- DoroshenkoE
- 20 серпня 2015, 21:44
- #
Відмовтесь. Я це зробив позвонивши у відділення. Звонити правда довелеся декілька разів, доки з'ясував як це можна зробити. І взагалі вони працюють ще в совку. Перша фраза прийдіть до нас у відділ обслуговування пластикових карток і відключить (це притому що послугу вони підключили без мого відома незаконно). І лише після мого пояснення, що я нікуди йти не маю бажання і взагалі не можу бо в цей час на роботі, розказали що відключити послугу можна й за телефоном.
5*12=60 гривен в год да на 1млн. вкладчиков, имеем 60млн. денег из воздуха. Красиво, Остапу Бендеру бы понравилось
- +
- 0
- DoroshenkoE
- 20 серпня 2015, 21:49
- #
Послугу смс банкінгу вони автоматом підключають при оформленні пластикової карти (я отримував карту при відкритті депозиту). В договорі на отримання карти клієнт сам має заповнити пункт чи потрібна йому дана послуга, але в договір ніхто в цьому банку не дивиться, а підключають смс банкінг всім. Там що треба зразу ж по отриманні карти, йти у відділення (або дзвонити туди) і відмовлятися від послуги.
Зручність для клієнта в ощадбанку ніколи не була на першому місті… й навіть не на другому.
Зручність для клієнта в ощадбанку ніколи не була на першому місті… й навіть не на другому.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
Меня абсолютно не устраивает, что за моей спиной эти «работники» оформляют продукты, которые мне совершенно не нужны.
Мало того, что при оформлении депозита мне было дано много ложной информации, так еще и в процессе дальнейшего общения проскакивают такие «сюрпризы»…