Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zxcvbnm16 1 лютого 2022, 18:44
Шукала роботу і натрапила на роботу копірайтера, написала менеджеру і вона сказала, що потрібно зробити редуковану страховку (300 грн), вчора (31.01.2022) о 10:23:29 я зробила переказ на цю карту 5355 2802 1085 5332 (Пумб банк) з карти Ощадбанку. У результаті, немаю ні грошей, ні роботи.
Ощадбанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 10:17
Доброго дня! В даному випадку необхідно звернутися до правоохоронних органів та написати відповідну заяву. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для розслідування в межах ЗУ.

Залишити звернення рекомендуємо також на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Yaroslava1985 1 лютого 2022, 14:55
Ощадбанк голосно заявляє про можливість користування апаратними ключами, які вони видають на флешках! будь-де, в Електронному кабінеті платника податків, Держгеокадастру та інше… Та ось вам РАЗ — Якщо вам потрібні ключі не лише на директора, а й на бухгалтера — збираєшь пакет документів, через тиждень тобі кажуть, що заявка в роботі, потім виявляється, що потрібен ше документ, потім ще наказ про підтвердження підтвердженного, потім виявляється, що щось не підписано, потім ще документ. І так місяць, в кращому випадку. І ось, нарешті, все є. Ан ні, ось вам ДВА — до цих апаратних ключів треба відшифрувати Всі ключі, і о так в нашому відділенні немає спеціаліста, і тому будь-ласка заповніть тисячу заяв та сідайте у марштутку, далі метро та гоу до Києва. Спеціалісти там! Це «НАЙКРАЩИЙ» банк!
Ощадбанк
Відповідь банку
2 лютого 2022, 16:24
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Дуже хотіли б перевірити всі деталі ситуації, оскільки усі необхідні документи надаються, як правило, саме при відкритті рахунку, а потім не вимагаються. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення назву організації, ваше ПІБ та номер телефону. Наперед дякуємо!
vallarta 31 січня 2022, 14:01
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 77-А
Одесса, Добровольского 77 а. На улице курс валют 28.55 прождала с детьми полчаса в очереди дошла до кассы 28,30. Ладно чтоб не ждали зря, отдаю 100$ 2009 года, на что кассир отвечает она потертая, банкнота не была потёртая, а с пятном на обратной стороне, все знаки просвечивались, рваная не была. Скажите почему разный курс, и почему в государственном банке вроде как должны принимать даже такие «негодные» банкноты. И почему такие банкноты дают тогда при получении перевода??? Ведь я их получила в отделении банка!!! Я спросила есть горячая линия, кассир ответил и что вам та горячая линия? Прекрасный ответ сотрудника банка! Позвонила на горячую линию на что меня несколько раз переводила от одного оператора к другому! Так и ничего не дождавшись пришлось бросить трубку сидеть на телефоне времени столько нет уважаемые!
Ощадбанк
Відповідь банку
31 січня 2022, 14:24
Доброго дня! Курс обміну валюти можна звірити на сайті банку: https://www.oschadbank.ua/

Перед проведенням обміну валюти працівник перевіряє банкноту на відповідність вимогам та перевіряє ознаки пошкодження/зношення. Якщо банкнота не підлягає обміну, працівник може відмовити у проведенні операції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
iva122 30 січня 2022, 22:29
Відділення за адресою: Київ, вул. Райдужна, 13
Моя мама, яка є пенсіонеркою, переоформлювала картку киянина у зв’язку з закінченням строку дії попередньої картки. Звернулася за місцем проживання у відділенні Ощадбанку в м.Києві по вул.Райдужній 13. Їй було в наполегливій формі запропоновано разом з карткою оформити страховку, на що вона не погодилася. Працівник банку прийняла все ж у мами документи і сказала, що потрібно очікувати смс повідомлення, але протягом місяця повідомлення так і не прийшло. Мама пішла у відділення, де їй повідомили, що картка не готова. Через тиждень я сама звернулася у це ж відділення щоб оформити картку киянина собі і дізналася, що мамина картка вже заблокована, оскільки її не забрали і треба оформлювати нову. При оформленні моєї картки працівник банку також наполегливо запропонувала оформити страховку або кредитну картку. При моїй відмові мені було сказано, що якщо мені це не подобається, я можу піти в інше відділення. Оскільки я перед цим вистояла довжелезну чергу більш ніж годину, я погодилася оформити кредитну картку. Мама на наступний день пішла оформлювати заново картку киянина і її примусили оформити страховку в страховій компанії «Гардіан» на суму 150 гривень, інакше картку вона оформити не зможе. В результаті мама, якій 75 років, звичайно, розхвилювалася і переживаючи, що і цю картку не отримає, погодилася. Прошу розібратися зі свавіллям працівників даного відділення Ощадбанку. Нема бажання з ними співпрацювати та користуватися їх послугами, але, на жаль, вони монополісти з випуску картки киянина.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 січня 2022, 9:40
Доброго дня! Працівники банку справді можуть запропонувати оформити той чи інший страховий продукт, проте це не є обов'язковим. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону ваше, та мами. Сиутацію перевіримо детально.
mereza 30 січня 2022, 9:04
Это просто какой-то кошмар — начиная с дизайна и заканчивая функционалом. Почему-то Приватбанк и Монобанк не сочли нужным списывать с клиентов деньги за смс, что не скажешь о Ощадбанке (а смс тут буквально обо всем
Дизайн отвратительный и сложный, как в нем должна была разобраться моя бабушка, если даже я не сразу поняла что куда?
Вход — это отдельный разговор! Просто чудо какое-то, если получится войти с первого раза.
Виртуальной картой «єПідтримка» так же не удается воспользоваться онлайн, а нфс на телефоне нет. Как справиться с этой проблемой — не ясно)
Если вы любите страдать — этот банк для Вас.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 січня 2022, 9:34
Доброго дня! Можна підключити до картки push-сповіщення і не сплачувати жодної комісії за смс-банкінг. Зорієнтуйте, які саме складнощі виникли в процесі користування додатком?

Для користування карткою єПідтримка достатньо реквізитів картки. Якщо не вдалось виконати певну операцію, зателефонуйте, будь ласка, до контакт-центру за номером телефону 0800210800 для перевірки ситуації.
Проблема вирішена
Kristina778899 29 січня 2022, 14:07
Відділення за адресою: Київ, вул. Олени Теліги, 35
Я пришла в отделение банка получить услугу которая стоит денег. Я пришла поменять новые деньги" монеты «на бумажные в рабочее время в рабочий день.Говорю кассиру поменяйте пожалуйста. Я даже по номинации все разложили. Она она Я не буду этого делать, я говорю, а почему, она Я ж не могу оставить мелочь сменщице))) Я стою в шоке.Говорю у вас услуга есть такая она говорит да.Я Говорю вы на работе она молчит.На секунду это стоит грн 70.Я уже не первый раз меняю.Она говорит, но вы можете понять я не буду её считать.И тут мои нервы не выдержали)! Почему ты тогда тут работаешь почему такие ленивые должны быть лицом банка ?? Ощадбанк банк вы работников с улицы подбираете или по знакомству.Покачто будет вот так к лучшему мы не прийдем! Это всеравно что бы я пришла в магазин, а мне отказались продать хлеб.Противно.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 січня 2022, 9:19
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Перевіримо всі деталі ситуації та надамо зворотний зв'язок.
Проблема вирішена
gfylf2001 29 січня 2022, 11:44
В октябре месяце при переводе денег, в ощад24 произошел сбой в системе, деньги были списаны с карты, но не были доставлены получателю. Несколько раз звонили на горячую линию, сначала говорили ждать три дня, что у ощада был сбой, потом по истечению этого срока деньги так и не дошли ни до получателя, ни обратно на мою карту, все это время в архиве личного кабинета писалось, что операция выполняется. После очередного звонка на горячую линию сказали, что нужно ждать уже месяц! За это время деньги вернутся, а если нет, то можно с паспортом прийти в любое отделение банка и мне вернут деньги. По истечению некоторого времени, в кабинете напротив операции наконец было написано, что перевод выполнен успешно, однако снова ни до одного счета деньги не пришли. Снова звонок на горячую линию, где теперь уже говорят, что никакой сбой у ощада не числится, операция пишется выполнена успешно, ничем помочь не можем, идите в банк и пишите заявление на возврат средств. Однако, за расследование на межбанкинге нужно заплатить 500 гривен! И то я уверена, что никто ничего расследовать не будет, деньги мне так и не вернут, а сдерут ещё. Получается, что банк списал не пойми куда 1000 грн из моей пенсии по утере кормильца, а теперь чтоб их вернуть заплати ещё 500! Что это за беспредел вообще, ужасный банк, самый худший банк в Украине!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
31 січня 2022, 9:11
Доброго дня! Комісія у розмірі 500 грн. списується лише у випадку безпідставного оскарження операції. Якщо операцію справді не було виконано з технічних причин, комісія не стягується.
ulyaulya504 28 січня 2022, 13:31
Постоянно зависает приложение Ошад24/7!!! В самый нужный момент выдаёт ошибку!!! И так каждый день, а бывает и полдня невозможно зайти в сеть!!! Невозможно нормально проводить платежи!!! И так уже полгода!!! Наведите порядок в системе!
Берите пример с приват 24 — программа работает четко, без сбоев
Ощадбанк
Відповідь банку
28 січня 2022, 16:27
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Вже працюємо над виправленням ситуації.
Проблема вирішена
Ruoksana 28 січня 2022, 12:48
У меня был назначен приём 28.01.2022 в отделение банка проспект Григоренка 22/20 на 11.00 и я пришла в четко назначенное время, но отделение было закрыто и сотрудники были в отделении. Я связалась с банком что бы уточнить почему меня не предупредили, но 20 минут на связи не дали результата. Сотрудник выяснял то адрес то номер отделение и говорила что там отделения нет, то мои данные и никак не могла выяснить. По итогу связь прервалась и никто не перезвонил.
Почему заранее никто не перезвонил и не предупредил что сегодня будет закрыто отделение или очень заняты сотрудники
очень важной работой? Почему у банка такое отношение к своим клиентам?
Не рекомендую банк!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 січня 2022, 16:22
Доброго дня! Перепрошуємо за дану ситуацію. Вже з'ясовуємо всі деталі. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок.
NI25 28 січня 2022, 11:27
Платил через данный банк инвойс. Самый хреновый банк. Прошло 3 дня средства до сих пор не перечислены. Меня оштрафовали уже 150 долларов, кто вернет эти деньги?.. Приват платишь и деньги сразу приходят. Ужас, люди не ходите туда.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 січня 2022, 16:20
Доброго дня! Міжбанківський переказ може відбуватися в термін до трьох робочих днів і тривалість зарахування залежить в тому числі від роботи банку-отримувача.
MacSimS 27 січня 2022, 18:33
Був сьогодні у відділенні, розташованому за адресою м. Харків, вул. Академіка Павлова, 165-В (ринок Барабашова). З трьох кас працює лише одна (така ж ситуація була і місяць тому — 28.12.2021), адміністратора немає (як і місяць тому). На моє питання чому так управляюча відділення — Ольга Володимирівна — відповіла, що всі касири хворіють. Минулого разу, 28.12.2021, була така ж відповідь, тобто пройшов місяць, а проблема нею так і не була вирішена. Так, у житті бувають різні обставини, хвороби, інше, але це відділення розташоване на ринку, тому до цієї однієї каси черга з людей, які отримують монети за онлайн замовленням монет НБУ (і це єдине відділення у місті, яке має на це право), ФОПи, які здають виручку, бо це найбільший у місті ринок, іноземці, які надсилають або відправляють перекази. Проте ж відділення, яке не може якісно обслуговувати клієнтів, свято дотримується режиму своєї ненапряжної роботи. Так після півгодини у черзі, а я був третій і останній в ній, підійшов час перерви і нас просто вигнали на мороз. На моє прохання все ж таки обслужити, вона відповіла, що час перерви і касир має поїсти (так, це її законне право), але ж це не була мою провина, що відділення не працює належним чином. Далі я попросив її підтвердити через час, що ми були у черзі перші, на що вона відповіла, що робити це не буде і ми маємо або час чекати у їх перепокою, майже на вулиці — це приміщення площею 2 кв. метри з банкоматом та терміналом і дверима на вулицю, які майже не зачиняються, а бо прийти через час і знову займати чергу. Це має всі ознаки стотського відношення як до людей в цілому, так і до клієнтів зокрема. Нам прийшлося чекати і коли нас обслуговували, то я ще чув як працівник відділення консультував дуже літнього чоловіка, який звичайно не розумів усіх нюансів банківського обслуговування. і замість того, щоб донести до нього простими словами, чому вони не мають можливості йому допомогти, робітниця просто сказала, що він нічого не розуміє і вона не буде витрачати на нього час. Скаргу (з другого разу, бо в перший раз сервісний центр банку не міг її прийняти з якихось причин) на роботу відділення та її управляючої я залишив. Але ж немає ніяких сумнівів, що ніяких дисциплінарних мір до неї вжито не буде, бо як виглядає політика банку ми вже побачили. Відповідь можете не надавати. Да, ми самі винні, у людей хвороби, перерва, а ми бидло, яке можна вигоняти на холодригу. Нехай всім щастить

Ніколи не користуйтесь послугами Ощадбанку.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 січня 2022, 7:53
Доброго дня! Дякуємо вам за відгук. Ще раз переглянемо кадрове питання у даному відділенні та перевіримо ситуацію із консультацією літнього чоловіка.

Для уникнення черг можна призначити зустріч і прийти в зазначений час для вирішення питання: https://appointment.oschadbank.ua/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DedAlexandro 27 січня 2022, 17:55
Пытался поднять лимит кредитной карты, мозги дрючили 4 дня.Я военный пенсионер так от меня, что только не требовали, еще приказ на увольнение в запас, справку с пенсионного фонда на каком основании я получаю пенсию в этом банке.ЦИРК! Просто жесть и тупости кредитного отдела. И так далее! Не хотите давать так скажите причину зачем врать извиваться. Для меня важны были эти деньги.Сейчас вы для меня вы сейчас самый убогий банк.А раньше был другого мнения!
Ощадбанк
Відповідь банку
28 січня 2022, 7:45
Доброго дня! Перед видачею кредитних коштів банк проводить аналіз позичальника та справді може запитати додаткові документи.
Мінфін
Відповідь адміністратора
29 січня 2022, 17:35
Отзыв не засчитан (на 29.01.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Виктор Перепелица 26 січня 2022, 22:07
Добрый вечер. Пытались открыть карту е-підтримка в ощад24, выбывает ошибку. Что делать?
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 8:46
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону і опишіть, яка саме помилка виникає. Наперед вдячні!
svipt 26 січня 2022, 21:25
В Запорожье в банке в котором я обсуживаюсь все очень хорошо, вот прям на уровне. Но операторы по телефону просто оторви и выкинь. Они просят не перебивать их, хотя сами перебивают не дослушав вопроса. Как не перебивать, если они мне говорят информацию о которой я знаю, зачем мне тратить время на прослушивания неактуальной для меня информации? Они не знают информацию ни о процентной ставке, ни о том, как проценты с карты добавить к депозиту с помощью ощад24, ни о чем. 1.5 года назад летом позвонив проконсультироваться с оператором и я ему больше информации рассказала чем он мне. Сегодня ничего не поменялось. Я позвонила с просьбой, чтобы меня сориентировали как переложить проценты с карты к депозиту. Мы разговаривали 11 минут. После 11 минутного потраченного времени впустую мне пришлось просто положить трубку и разбираться самой. К этому всему еще Вас приветствует удивительный робот, который не может понять суть вашего вопроса и повторяет информацию не относящуюся к запросу.
Вывод один: банк не развивается, как работали недалекие консультанты, так и продолжают работают. Как за 11 минут не понять простого вопроса я не понимаю?!
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 8:48
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в пиватні повідомлення ваше ПІБ і номер телефону. Розмову прослухаємо та проаналізуємо. Дякуємо!
AKravtsov1 26 січня 2022, 19:26
Христос Рождається! З Новим роком!
Не вперше маю негативний досвід обслуговування в Ощадбанку! Сьогодні ще раз переконався що банк є ЖАХЛИВИМ. Банк не для людей! Кредо банку- «обдерти тебе як липку».
Треба було оплатити нотаріальні послуги на рахунки Ощадбанку. Було 14−15 платежів від 34 грн і до 1040 грн на загальну суму біля 2100 грн. Запитав в працівників скільки будуть коштувати послуги банку. За кожну квитанцію по 35 грн на загальну суму понад 500 грн. Тобто з 2100 грн + ще четверту частину на послуги банку. Це жахливо!!! При проханні працівників банку допомогти мені оплатити ці послуги через їхні термінали тому що там би комісія склала 50−100 грн за все. Отримав відмову від працівників бо вони не знають як такі платежі проводити, лише касир може це зробити.(Ну звісно, інакше і бути не могло би. Як так, працівники Ощадбанку не знають як проводити платежі в терміналі на свої ж рахунки? Це неприпустимо. Спробував сам провести ці платежі через термінал але не вийшло бо термінал просить ввести певний код платежу який притаманний тій чи іншій нотаріальній послузі. Звісно таку інформацію знає лише касир банку!))) Бо навіщо їм щоб люди самі оплачували такі послуги нотаріусів. Прийшлось йти до каси. 5 хв і більше 500 грн прибутку в банку.
Отака турбота про громадян!
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 8:53
Доброго дня! Ідеальний спосіб оплатити будь-які послуги — звісно ж, безготівковий. Мова йде про платежі в Ощад 24/7 — не потрібно виходити з дому для того, щоб провести платіж, а комісії мінімальні, або взагалі відсутні.

Ситуацію з оплатою в терміналі перевіримо більш детально та проаналізуємо. Дякуємо вам за зворотний зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ivan90 26 січня 2022, 19:05
Пришёл в отделение банка нужно было связатся с оператором консультантом по вопросу перевода, первый раз 30 минут ждали слушали музыку пока нас не рос соединили и второй раз набрал тоже самое это просто издевательство и это уже не первый раз в Ощадбанке такое!
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 8:56
Доброго дня! Така ситуація можлива в період високого завантаження лінії. Перепрошуємо за незручності та рекомендуємо використовувати послугу зворотного дзвінка: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 січня 2022, 20:07
Отзыв не засчитан (на 28.01.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Проблема вирішена
Евгеній Ростягай 26 січня 2022, 17:57
В жовтні 2021р була постанова про арешт рахунків приватним виконавцем в цьому ж місяці суд заборонив стягнення, а 8.12.2021р і зовсім скасував провадження. Виконавец надіслав постанову про зняття арешту. Всі банки розблокували крім ощадбанку мотивуючи тим, що нічого не отримували але виконавец надав всі докази що постанова була вручена трекер укр почти 0600015609580. Мало того 20.01.2022р ощад незаконно зняв 4.5тис грн із зарплатного рахунку. Звернувся на 1545 (урядова лінія) Сказали це незаконно склали заявку. Зателефонував в НБУ і склав скаргу з доказами. Ось такий Дежавний банк ворогу не побажаю.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2022, 9:00
Доброго дня. Перевіримо надходження постанови та надамо зворотний зв'язок вам в приватні повідомлення.
Проблема вирішена
Лилия Качкундер 26 січня 2022, 15:07
Маю пенсійну картку декілька років.
Потрібно було авторизуватися в Дії, для отримання сертифікату. Це єдиний мені доступний спосіб — через Ощадбанк.
Авторизуватися не вдавалося, виявилось, що проблема в тому, що при оформленні картки не була вказана область проживання (індекс, район, місто і адреса вказані)
При зверненні на гарячу лінію, сказали звертатись у відділення з документами.
Мені (пенсіонеру) в період пандемії стояти в черзі із-за помилки співробітників банку.
Ну браво, це дно. Будь який банк би вирішив це питання онлайн. Виправити свої ж помилки без моїх ризиків — було б найкращим рішенням. Просто вказати область. Знущання.
Буду змінювати банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 17:31
Доброго дня! Перевірили ситуацію та пишемо в приватні повідомлення.
Подучила перевод 100$. Мне их выдали в банке на кассе, прошло две недели иду менять 100$ в тот же банк, а мне говорят они не годные, можем взять, но за 20% от стоимости, а решение о том годна ли банкнота будете ждать года 2. И выставили из отделения! Значит деньги с меня за перевод взяли, плохую купюру подсунули (визуально я не увидела в ней чего-то). Это нормально? 100$ это на минутку не 50 грн. и даже не 100 грн.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 15:58
Доброго дня! Касир перевіряє банкноту на ознаку платіжності і справді може відмовити в її прийомі, якщо банкнота не відповідає вимогам.
Проблема вирішена
Дарья Зоненко 26 січня 2022, 12:26
Відділення за адресою: Київ, вул. Січових Стрільців, 32-38
Вчера, 25.01.2022 мною была получена карта студента (студенческий), заключён договор, в котором указан мой Мобильный номер телефона.
При попытке установить ощад24 при регистрации после введения данных Карты выдаётся сообщение на английском: «нет доступных методов совершить операцию, пож. обратитесь в поддержку».
На горячей линии сказали, что в базе отсутствует такой финномер телефона и посоветовали обратиться в отделение.
Я была не одна в отделении, ещё со мной человек получал такую же карту и он тоже не может установить приложение по той же причине…
В обоих случаях операционист ошибся занося наши номера или они вообще не занесены в базу?!
И сколько раз нужно ездить в отделение, чтобы все было сделано правильно? Учитывая ситуацию с «короной» студенты находятся дистанционно по своим домам… я приезжала специально из Донецкой области.
Студенческий осенью не могла получить из-за задержки выдачи банком.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2022, 15:41
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності, дану ситуацію перевіримо детально. Для успішного внесення/зміни номеру мобільного достатньо одного звернення до відділення.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝