Мінфін - Курси валют України

Встановити

Інтер`єр змінюється,сутність-ні

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
yurii2012 27 лютого 2015, 21:10
Сьгодні 27.02.2015 о 18:42 менш було відмовлено у обслуговуванні, а саме оплаті комунальних платежів у відділенні №10005/069, м.Житомир, майдан С.П.Корольова, 8.
Режим роботи відділення пн-пт з 8 до 19, сб з 9 до 14. Двері були незамкнені, проте решітка була закрита. В приміщенні були працівники.

-Чому відділення зачинене?
-Кінець місяця, закриваємось раніше.(27.02.2015 !, наступний день-відділення працює)
-Де об`ява про це?
-Зараз повісимо (розігрується спектакль про забуте оголошення), краще зайдіть завтра.

Після капітального ремонту приміщення, що відбувся нещодавно у відділенні, ставлення до клієнтів не змінилося-змінився лише інтер`єр.
Як результат банк відмовив у обслуговуванні потенційним клієнтам, працівники «вчасно закрили день».
Враховуючи що більшість відділень банку «зручно» працюють до 17:30 або 18 це буле одне з небагатьох відділень до якого можна було звернутись після роботи,
але послугами цього відділення наразі в подальшому користуватися не буду та й не рекомендуватиму іншим.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися