є проблема, яку не знаю як вирішити
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 11 | 11.85 |
| USD | 41.8 | 42.25 |
| Всі курси банку | ||
Наскільки мені відомо, Ощад співпрацює з УБКІ (Українське бюро кредитних історій). Я є клієнтом Ощаду, окрім інших у мене є карта Мій комфорт на якій у мене є кредитний ліміт. Карткою я користуюсь роками. Переодично поповнюю повністю і деякий час не чипаю. Заборгованостей не маю, і мабуть не мав (період 2022−2023 не пам’ятаю) но точно не мав конфлікту з банком відносно платежів. Тобто, у мене є непогана кредитна історія по цій карті. В данний момент є потреба в кредиті, а кредитна історія у мене зіпсована відносинами з двома банками. В УБКІ відображається тільки негатив. Ощад в кредиті відмовив (їхнє право, я без претензій). В УБКІ немає данних про кредитну картку Ощаду. Я хочу, що б інформація про цю картку відображалась вУБКІ. Головна проблема в тому, що я ВПО з Луганської області. Картку випускало відділення в Луганській обл. Я зараз в Черкасах. Тут випустив нові картки в ощаді. Кредитною продовжую користуватись. Ні менеджер у відділенні, ні консультант онлайн, мені не можуть нічого порадити. Менеджер взагалі не може зрозуміти в чому проблема, і мої пояснення ігнорує. Каже, що банк автоматично передає інформацію до якогось бюро КІ. І значить є данні десь в іншій конторі. Я розумію. Ситуація не типова, алгоритму дій немає. Але ніхто навіть не намагається знайти рішення. До першого січня треба замовити перевипуск карти (термін дії давно завершився, але з 2022 автоматично продовжувався до сих пір). Можливо треба написати заяву, дати дозвіл на передачу данних. Перший раз я оформлював цю картку років 8 назад, договору у мене звичайно зараз немає. Питання покращення кредитної історії для мене це зараз дуже важливо. Буду вдячний за пораду як діяти. Можливо, дасть відгук представник банку.