Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Порушення Закону України «Про звернення громадян»

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
alexeyb1979 18 грудня 2025, 18:13
Відділення за адресою: Київ, вул. Васильківська, 38
У листопаді на «чорну п’ятницю» робив покупку на іноземному сайті і натрапив на шахрайську схему. Коротко: сайт нібито з США, обрав товар, здійснив оплату інтеренет карткою, наступного дня побачив, що платіж пішов в Китай.
З цією проблемою, основна мета була припинити транзакцію, або звернутися для платіжних систем, щоб відповідний рахунок заблокували звернувся до контакт-центру із листом:
28.11.2025 року я робив замовлення https://www.gepland.com/subaru-75w90-extra-s-gear-transmission-fluid-5-quart-bottles-sti-wrx-genuine-soa427v1700-x5-p-573677.htm, з доставкою на слад поштового оператиора Meest США. Перейшовши до розділу оплата, мною було введено дані Internet картки 4790*********9276. Однак з мене було списано не зазначену на сторінці суму $39.99, а $44. Після цього, на мою поштову скриньку прийшов, лист від нібито компанії Padma поштова скринька tracking@vipemhelp.com, де стверджувалося, що замовлення № 1221764359915239789 нібито відправлено, з трекінг-номером: AX1000973965CD та надано наступне посилання track718.us/en/detail?nums=AX1000973965CD. Перевірка цього трекінгу показала, що він фейковий, відповідний сайт, а служба підтримки цих email не має відношення до сайту, на якому я робив замовлення. Зокрема замовлення, зазначене у листі від tracking@vipemhelp.com № 1221764359915239789 на сайті www.gepland.com не відстежується. При цьому, сам сайт vipemhelp.com за відгукамі є сайтом з сумнівною репутацією, так само як і track718 який генерує фейкові трекінгові номери та їх статуси.
Враховуючи, що:
Трекінг та повідомлення від «Padma» є шахрайськими,
Я не отримав товар,
Є високий ризик шахрайства з боку сайту,
Прошу ініціювати процедуру повернення коштів (chargeback) на мою картку за шахрайське замовлення.
Додаю скріншот листа від tracking@vipemhelp.com
З повагою, Ваш клієнт, …

Від контакт-центру отримав відповідь:
Шановний Клієнте!
Повідомляємо, що для оскарження спірної операції необхідно звернутися до відділення АТ «Ощадбанк» та оформити заяву-претензію. Відповідно до правил міжнародних платіжних систем після успішного проведення операції по платіжній карті зупинити або відмінити операцію не можливо. Спірні операції розглядають виключно після написання заяви-претензії.

Зазначаємо, що обслуговування Вашого карткового рахунку здійснюється відповідно до Договору комплексного банківського обслуговування (далі — ДКБО) фізичних осіб та відкриття поточного рахунку з використанням електронного платіжного засобу (платіжної картки), з умовами якого Ви погодилися шляхом підписання заяви про приєднання до Договору.

Звертаємо увагу, що подати заявку про спірну операцію, яка виникла в банкоматі/інформаційно-платіжному терміналі АТ «Ощадбанк» можливо при дзвінку до контакт-центру Банку за номером телефону 0−800−210−800 (безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів на території України), 38(044)363−01−33 (згідно з тарифами Вашого оператора) або +38(044)247−84−18 (для дзвінків із-за кордону).
Також, відповідно до Розділу ХХ п. 8.3.6. ДКБО, АТ «Ощадбанк» зобов`язується провести розслідування у випадку отримання письмової претензії від Клієнта щодо спірних трансакцій/операцій, поданої не пізніше 120 (сто двадцятого) календарного дня з дня здійснення операції.
Детально ознайомитися з примірником ДКБО можливо на офіційному сайті АТ «Ощадбанк» за посиланням: https://www.oschadbank.ua/cards.
У випадку виникнення додаткових питань Ви можете зателефонувати у зручний для Вас час до контакт-центру АТ «Ощадбанк».
Також Ви можете замовити послугу зворотного зв’язку на сайті АТ «Ощадбанк» за посиланням: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok.
Бережіть себе та близьких!

Все буде Україна!
З повагою,
контакт-центр АТ 'Ощадбанк'.

Я звернувся з відповідною інформацією до відділення по вул. Васильківській, 38. Де мене чомусь спроводили до каси, де касир прияняла моє повідомлення і обіцяла по результату відповісти у Viber. Ось діалог дословно:
— Відповідь від моніторинг клієнтських операції
Розслідування шахрайства здійснюється правоохоронними органами.
Клієнт може звернутись до контактного центра з повідомленням про шахрайство операції по карті.
— Добрий день! Я звертався, Вони відправили до відділення. До якого правоохоронного органу звертатися якщо субʼєкт за кордоном. Тут питання у передачі інформації самій платіжній системі через емітента карти.
— Добре можете звернутись до центрального відділення може ми не компетентні в цьому центральне відділення наприклад Антоновича 105 Володимирська 27. Там відділення першого типу може вони розберуться з вашим питанням.
— Так передайте туди моє звернення.
— Я подала ваше звернення мені дали таку відповідь.
— Ну то нехай нададуть мені відповідь відповідно до Закону «Про звернення громадян».
— Зверніться будь ласка до центрального відділення щоб вони дали вам більш детальну відповідь. Гарного вам тихого дня.
— Ну дайте тоді мені реквізити мого звернення до Вас і я звернусь.
Тут іде «вішенка на торті»: скріншот назви електронного листа до Моніторингу клієнтських операцій.
На моє зауваження що «мали б зареєструвати звернення, та дати відповідь згідно з Законом України „Про звернення громадян“» — тиша.
В мене питання до цієї потужної банківської установи: Ви читали Закон України «Про звернення громадян», згдіно з яким Ви б мали прийняти моє звернення, зареєструвати, розглянути, вжити по ньому заходів, якщо воно не віднесено до Вашої компетенції повністю чи частково то переслати за належністю, а мені надати відпрвідь про прийняте рішення.

Коментарі - 1

+
0
angel270597
angel270597
18 грудня 2025, 23:29
#
Так ви самостійно розголосили дані вашої карти на третьому сайті, і СVV код ж прописали, тут немає провини банку. Кіберполіція має розслідувати шахрайства у мережі інтернет. З якого дива банк повинен вам повертати кошти? Звідусіль йде інформація про шахрайські схеми, а люди досі ведуться…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.05
PLN 11.1 11.9
USD 42.1 42.6
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.4 50.05
PLN 11.1 11.9
USD 42.1 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Порушення Закону України «Про звернення громадян»