Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Схоже на банківську крадіжку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Ollegio Pavlyk 6 вересня 2025, 8:39
Те, що зі мною відбулося 05.09.2025 у одній з філій Ощадбанку, схоже на банківську крадіжку. Прийшов до відділення за адресою: вул. Павлова Академіка, 165, місто Харків, 61161 приблизно о 10:20.

Мета відвідування банку — повернути свій борг готівкою за номером картки не клієнта Ощадбанку, користуючись Терміналом, який встановлено у відділені.

Трапилося наступне.
Після поповнення готівкою за номером картки клієнта іншого банку, електронний пристрій запропонував ввести номер телефону отримувача суми.

Але, я не встиг це зробити і повернувся назад у меню Терміналу і хотів повторити свої дії ще раз.

Але нічого не відбулося, бо на поповнення готівкою карток, у Терміналі K2001937 встановлений ліміт на поповнення готівкою, до п’яти тисяч гривень. Тому, подальші мої дії були неможливі, система просто зупинила обробку будь якої інформації.

Готівка, у розмірі 8 тисяч гривень, була вкрадена електронним пристроєм в якому проводилася операція.

Я звернувся до адміністратора, яка приблизно годину, намагалася вирішити проблемну ситуацію, дзвонячи на Гарячу лінію Ощадбанку і того банку, клієнтом якого я є.

Знаєте, я вважаю, що, це називається банківською крадіжкою, коли я залишився у відділенні банку без грошей і будь якої квитанції про неуспішну банківську операцію.

Уявіть, що я відчував у той момент?

А проблема була от у чому!

Я просто не був клієнтом Ощадбанку і тому мене хотіли «відкинути» вирішувати це питання з банком, в якому я був клієнтом. Тож, чи законні були взагалі такі дії з боку працівників Ощадбанку?

Однак, звернувшись на гарячу лінію до банку, клієнтом якого я є, представнику Ощадбанку пояснили, що це проблема саме філіалу, де встановлений Термінал K2001937 («пілотний проект»).

Ми разом з администратором відділення, ще раз передзвонили на гарячу лінію в Ощадбанк і вже в останнє, представниця саме Ощадбанку, пояснила адміністратору відділення, що проблема повинна вирішуватися саме у відділенні, де знаходиться Термінал в якому залишилися кошти (готівка). На це, одна з працівниць Ощадбанку, заперечувала.

Але, вона промовила, що для тоді треба відкривати картку для повернення грошової суми, яка залишилася у Терміналі, як що я не клієнт Ощадбанку.

Отже, рішення, як завжди, лежало на поверхні:
1. Треба стати клієнтом Ощадбанку;
2. Відкрити картковий рахунок, отримати картку і зафіксувати заяву про незавершену-неуспішну грошову операцію.

Я звичайно погодився на це, бо вкрадені Ощадбанком гроші мені не збиралися повертати. І це не виглядає як шахрайство з боку Ощадбанку?

Далі, мій психологічний стан: я навіть після процедури відкриття банківського рахунку в Ощадбанку, відчуваю себе обікраденим, не інакше.

Тож, після такого нервового дійства, оформили мене як нового клієнта Ощадбанку, оформили картку, оформили Анкета-Заява SC-13340079 про неуспішну грошову операцію і я вийшов з відділення як обікрадений. Чекаю, звісно свої гроші які пообіцяли повернути впродовж 30 днів.

А як би хто інший поступив на моєму місті?

Коментарі - 13

+
+15
vadymbanker
vadymbanker
6 вересня 2025, 12:34
#
Ви поповнювали карту іншого банку в терміналі Ощада? Навіщо? Чому не поповнювали в терміналі банку отримувача? Або easypay і тд.
+
0
Ollegio Pavlyk
Ollegio Pavlyk
6 вересня 2025, 16:35
#
Так, я поповнював картковий рахунок іншого банку, за номером картки, це тому, що іншої альтернативи не було на той час. Помилка звісно (
+
0
19036256
19036256
7 вересня 2025, 6:07
#
Ollegio Pavlyk,процедура повернення грошей,які зависли у терміналах інша,Ви повинні звертатися у свій банк з заявою ,описавши адресу,число і час проведення платежу і назву банку в терміналі якого зависла сумма.Ваш банк ініцюює запит в Ощадбанк на повернення грошей на Ваш рахунок іншого,ВАШОГО банку .На далі у терміналах ,якщо картки іншого банку завжди стоять ліміти на проведення операцій карток іншіх банків. Якщо Ви вже відкрили картку Ощадбанку для повернення грошей,то чекайте десь 45діб повернення грошей на цю картку.
+
0
Ollegio Pavlyk
Ollegio Pavlyk
7 вересня 2025, 9:51
#
Адміністратор відділення Ощадбанку, з мого телефону, дзвонила декілька разів на гарячу лінію саме мого банку, клієнтом якого я є відповідно.

Вона пояснювала ситуацію саме так, як Ви пишете: «Ваш банк ініціює запит в Ощадбанк на повернення грошей на Ваш рахунок іншого, ВАШОГО банку».

Але, те, про що Ви пишете, викликало здивованість у представників мого банку! До того ж, банк, клієнтом якого я є, не являється моїм адвокатом, а така ініціація — це адвокатська практика, не банківська.

На Гарячій лінії Ощадбанку, куди адміністратор також дзвонила декілька разів у моїй присутності, їй відповіли, що проблему повинні вирішувати саме у відділенні, де знаходиться Термінал, бо він «пілотний проект саме цього відділення.
+
0
energy1
energy1
7 вересня 2025, 14:00
#
19036256, процедура повернення грошей, які «зависли» у терміналі Ощадбанку, саме така, тобто через картку Ощадбанку. Вона дієва і незмінна на протязі тривалого часу. Інший банк тут взагалі ні до чого, оскільки гроші навіть «не вийшли» з терміналу, тобто до іншого банку навіть повідомлення про операцію не дійшло.
+
0
Ollegio Pavlyk
Ollegio Pavlyk
7 вересня 2025, 19:26
#
Абсолютно правильно! Це єдине логічне пояснення тому, що трапилося. Вважати, в цій ситуації «ініціацію» іншим банком, до якого не потрапили гроші ні в якому вигляді, неправомірно.

Ощадбанк з боку співробітників, знав про цю процедуру, у разі «зависання» готівки у Терміналі, але наполегливо намагався перекинути відповідальність з себе на інший банк. Це свідчить про некомпетентність і незнання усіх аспектів банківської справи, стосовно електронних платежів через Термінали.

З іншого боку, представник з Гарячої лінії банку, в якому я є клієнтом, підтвердив, що, цим питанням повинні займатися саме співробітники банку, де стався збій у Терміналі.
+
+15
Ollegio Pavlyk
Ollegio Pavlyk
12 вересня 2025, 8:22
#
Чекати повернення своїх грошей видалося недовго. 6 днів з моменту інциденту минуло і я отримав на картку Ощадбанку свої гроші. Про 45 діб, про які Ви писали, в моєму випадку виявилося, що це не так.
+
0
energy1
energy1
6 вересня 2025, 13:59
#
Наразі більше немає потреби переживати. Вам незабаром повернуть гроші на картку — ця процедура в Ощадбанку добре відпрацьована.
+
0
Ollegio Pavlyk
Ollegio Pavlyk
6 вересня 2025, 16:36
#
Дякую за підтримку!
+
+15
SergeyNina
SergeyNina
6 вересня 2025, 20:16
#
Вам все повернуть.
Не хвилюйтесь.
Чекайте інкасації та повернення коштів.
По строкам це до декількох тижнів.
Инкассация Ощадбанка не может украсть клиентские деньги.
Там все четко по безопасности.
Кассеты, камеры наблюдения.
Вы все сделали верно.
Единственное нужно было воспользоваться или сити 24 или изипей если есть терминал 24/7 в отделении банка карту которого вы пополняли. Например карта ПриватБанка в терминале ПриватБанка лучше пополнять. Пумб аналогично
+
0
Ollegio Pavlyk
Ollegio Pavlyk
7 вересня 2025, 9:54
#
Спасибо за поддержку!
+
0
19036256
19036256
8 вересня 2025, 9:27
#
Ollegio Pavlyk,перепрошую,пропустила,що Ви готівкою користувалися,а не карткою свого банку,тоді все вірно ,бажаю удачі
+
0
Ollegio Pavlyk
Ollegio Pavlyk
8 вересня 2025, 10:14
#
Так, я поповнював готівкою за номером картки іншого клієнта. Дякую за підтримку!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49 49.6
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.5
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 49 49.6
PLN 9.7 10.4
USD 42.05 42.5
Всі курси банку