смс-інформування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я є клієнтом Ощадбанку багато років. Загалом банк непоганий, причому останнім часом змінюється на краще, але іноді бувають проблемні ситуації. Про одну таку й розповім. Я купив новий телефон і налаштовував у ньому додаток Ощадбанку. Випадково натиснув кнопку СМС-інформування і відразу скасував його. Яке ж було моє здивування, коли наприкінці місяця у мене списали 25 грн. за СМС-інформування! Телефоную на Гарячу лінію, пояснюю ситуацію. Так, кажуть, о 10:44 така послуга була підключена, о 10:45 — відключена, автоматично були списані гроші. Намагаюся пояснити оператору, що послуга менше хвилини була підключена, ніхто нею не користувався, автоматично списалося, але ж ви — жива людина! І розібравшись у ситуації — можете її виправити. Так і не зміг переконати оператора. Зрозуміло, 25 грн. сьогодні не такі великі гроші, але тут питання принципу. Якщо так відбувається, чому не можна ввести функцію «підтвердити вибір»? На всі дії у банкінгу. Просто та дешево! Але тоді не буде грошей з повітря!
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||