Хочете закрити рахунок в Ощадбанку? Будьте готові, що вам можуть підсунути новий договір замість заяви на розірвання.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
10.07.2025 р. я зняла залишок коштів з картки. Працівники відділення мені повідомили, що розірвати договір можна лише на наступний день після проведеної операції.
11.07.2025 року я звернулася до відділення з метою розірвання ДКБО. На вимогу представника відділення банку я надала свій паспорт, ідентифікаційний код і картку. Незважаючи на те, що всі мої персональні дані є актуальними (даний факт був підтверджений співробітником банку), співробітник банку сканувала сторінки мого паспорта, ідентифікаційний код, а потім роздрукувала копії документів. На звороті кожної копії я власноруч зазначила: «Документи надано з метою розірвання договору комплексного обслуговування з моєї ініціативи…», вказала дату і поставила підпис.
Також мене здивувало те, що представниця банку детально розпитувала мене про персональну інформацію, яку зазвичай збирають працівники банку, коли клієнт оформляє кредитний договір.
Після цього співробітник банку роздрукувала пакет документів, відкрила останні сторінки та, вказуючи на місце для підпису, сказала: «Підписуйте». Я повідомила, що маю намір спочатку ознайомитися зі змістом документів. Прочитавши документи, я виявила, що мені надали на підпис не заяву про розірвання існуючого договору, а довідку Фонду гарантування вкладів (я мала ставити підпис, що отримала вклад, хоч у мене ніколи ніяких вкладів у АТ «Ощадбанк» не було, мені нараховували на картку лише зарплату) і заяву про приєднання до нового договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб.
Я категорично відмовлялась підписувати ці документи, вказавши на невідповідність дій працівника банку моєму волевиявленню та раніше отриманим інструкціям від оператора гарячої лінії АТ «Ощадбанк».
Також повторно телефонувала на гарячу лінію АТ «Ощадбанк». Оператори підтвердили, що я маю підписати заяву про розірвання договору, а не про приєднання.
Для фіксації факту правопорушення я викликала наряд поліції.
Звертаю увагу клієнтів на те, що в Заяві на приєднання до ДКБО, яку мені давали на підпис 11.07.2025 р. є розділ «Інші умови договору». В пункті 5.6 зазначено: «Клієнт погоджується з тим, що примірник Заяви Банку має пріоритет при різних редакціях примірників у Клієнта і Банку.».
Виникає ряд питань:
• Чому примірники клієнта і банку мають відрізнятися? Вони мають бути ідентичними.
• Чи працівники банку свідомо надають примірники заяв з різним змістом на підпис клієнтам?
• Чому в договорах АТ «Ощадбанк» примірник банку важливіший за примірник клієнта?
Вважаю, що дії співробітників АТ «Ощадбанк» були спрямовані на введення мене в оману з метою укладення нового договору замість виконання мого законного права на розірвання існуючого, що містить ознаки шахрайства.