Обслуговування гідне скарги в НБУ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 10.95 | 11.85 |
| USD | 42.1 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Спочатку банк на власний розсуд блокує рахунок, бо по ньому не було витратних операцій 6+ місяців. Не цікавить, що я в окупації і просто не можу використовувати його. Хочу хоча б скинути ці гроші донці — не можу, іду на відеодзвінок, де мені влаштовують допит, для чого мені це, міняють номер телефону (за моїм проханням), питають де я, хто я, піднесіть паспорт ближче-далі, та най би, все, що попросите. Щасливу мене відпускають, кажуть пробуте через добу. Пробую — у мене якесь ще обмеження, яке можна зняти при дзвінку на гарячу лінію. Дзвоню туди, вже переводячи на 3 оператора мені повідомляють, що і так зняти обмеження ми не можемо, ідіть у відділення. А я не можу у відділення, я на окупованій території. Кажу ну то давайте ще раз відеодзвінок, ми ж щойно номер міняли, ви бачили мене, паспорт, ні, у відділення. Після ще кількох спроб дописатись/додзвонитись, що б знайти компроміс все ж таки погодили відеодзвінок, на який я чекала більше місяця (так, просто в черзі). Сьогодні за технічних причин я не змогла вчасно до нього підключитись і знаєте що, спочатку в чаті підтримки мені кажуть: «По технічним причинам ми не можемо призначити проходження відеоіндефікації приносимо вибачення, спеціалісти вже вирішують дане питання», але після десятитисячного звернення з проханням допомогти мені все ж змогли сформувати посилання на відеодзвінок, на 12 ЧЕРВНЯ!!!, СЛАВА БОГУ ХОЧ ЦЬОГО РОКУ. Дякую за безмежну підтримку пенсіонерів в цей нелегкий час і за обмеження, які ви самі встановили і самі ж не в змозі забезпечити достатню кількість персоналу, що б їх зняти. Організація роботи на вищому рівні. Чи так має репрезентувати себе державний банк? Просто опускаються руки. більше 40 років страхового стажу, що б назбирати на ту мізерну пенсію, яку ти ще й не можеш отримати, хоча згоден на всі умови, ідентифікуйте голосом, з паспортом, на відео, фото, як хочете. А, так для цього ж треба, що б хтось це робив, комусь треба ще організовувати це, людей наймати, вчити, то ж вже не про банк. Ми можемо вам блокування вліпити, о, а ще, списуватимемо з вас регулярно по 15 грн за смс інформування. Плювати, що ти його не просив, плювати, що ти його відключити!!! не можеш навіть сам в застосунку!!! навіть при наявності такої кнопки. А коли просиш підтримку це зробити — тобі кажуть добре, виключили, а через пару тижнів ці кляті 15 гривень списуються знову. Маємо:
1. Некомпетентні фахівці підтримки, які надають інформацію, що відрізняється, з 1 і того ж питання в 1 і тому ж діалозі.
2. Відверто погані умови обслуговування, оскільки черга 3 місяці на відеодзвінок — це ж просто сказ, в умовах війни можна померти 3 рази за цей час.
3. Дезінформація з подальшими фінансовими втратами. Оскільки коли мені кажуть, що послугу відключили — я очікую, що за неї не братимуть кошти.
4. Вишенька на торті: відверто знецінюче і байдуже ставлення менеджменту у прийнятті рішень про запровадження певних обмежень. При всьому розумінні ситуації з «мінялами» в окупації і т.д., моя пенсія — все ще моя, я вимагаю надати мені моє законне право не її використання!