Обмеження по рахунках!!! Безпідставно тримають місяць заблокованими рахунки!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
13 грудня спрацювало якесь обмеження по всих моїх рахунках Ощад банку, блокування на всі операції, на гарячій лінії сказали звернутись з паспортом у відділення та пройти індентифікацію. На наступний день я Звернулась до свого персонального менеджера. Вона дала запрос на фін мон, на що їй відповіли що це не фін мон, звертайтесь до служби безпеки, а служба безпеки пере направила знов на фін мон на перевірку. Тому я одразу як мені дали відповідь приїхала на відділення і надала оператору всі необхідні документи,(Виписка ФОП, квитанцію про сплату податків, і тд, заяву про зняття обмеження, лист пояснення. Також пройшла індентифікацію сказали очікуйте. Два тижні я чекали потім прийшла відповідь оператору моєму на відділені від фін моніторингу.« Що вони все перевірили, ніякого ризику з моєї сторони немає, по документам все добре, карту повинні розблокувати. Оператор сказала зачекайте скоро розблокують» Вже пройшло ще два тижні обмеження так досі і не знято. І ніякої більше відповіді немає. Оператор писала на фін мон але каже шо їй так і не відповідають більше. Вже знімається абонплата за смс в мінус. Я не можу користуватись рахунками, і ніхто не може пояснити чому так довго не знімають обмеження. На якій підставі місяць стоїть обмеження і його ніхто не може зняти. Хоча все перевірили все добре. Вже не знаю куди ще звертатись, буду далі писати скаргу в НБУ.
Написати коментар
Коментарі - 3
У Вас вирішилось питання?
Ні, вже місяць пройшов досі чекаю. Буду писати скаргу в НБУ бо це якесь замкнуте коло. Оператор на відділені пише в службу безпеки вже другий раз , вони направляють на фін мон, а фін мон перший раз перевірив сказав наче все добре , чекайте картку розблокують, але обмеження так і не знято. Кожен день пишу свому персональному менеджеру , але вона кожень раз повторює що відповіді від фін мон немає. Таке враження що обмеження автоматично спрацювало , а зняти його немає кому.
В мене заблокували інтернет картку 30 грудня через «підозрілу активність», а з цим і доступ до Ощад24. Був у відділенні. Теж писав опитулювальник, пояснення. Потім був у відділенні знову 31 грудня. Написав заяву на розблокування доступу до Ощад24. Сказали чекати з 31 грудня по 2 січня. На 3 січня питання не вирішилось, знову поїхав у відділення. Сказали почекати. Поїхав у відділення 6 січня. Знову написав заяву на розблокування. Ще написав на центральний офіс, там відділення поінформували про те, щоб відділення допомогло у вирішенні питання. Хоча відділення направляє запит на центральний офіс…тому це дивно. 7 січня зателефонували, сказали, що ще раз треба сфоткатись з паспортом в руках для банку. Прийшов, сфоткався, і сказали чекати. Тільки скільки часу…невідомо. Перевипуск картки не допоміг. При першій спробі перевести на неї кошти з іншої картки: «Ваша картка скомпроментована…з міркувань безпеки».
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися