Систематична хамовитість
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Біля каси жодної людини не було, я зраділа, що хоч колись не бувають черги.Але завчасно раділа…Звернувшись до касира Пухальської І.М. отримала відмову, монолог, що вона не приймає, а оформляє картки.Хоча поряд за столом сиділа інший співробітник відділу і саме вона оформляла…Почувши таку відповідь від касира Пухальської, звернулася до керівника відділення і спитала, чи касир має приймати платежі чи займатись оформленням документів!!! На що отримала відповідь, що касир теж оформляє…Що оформляла Пухальська невідомо, бо жодної людини біля вікна каси небуло! Вона просто сиділа…Я стала в касу поряд.Не минуло і 1 хвилини як Пухальська запросила до вікна каси знайомого мужчину і почала обслуговування, в кінці попросивши його написати ій гарний відгук.
Стоячи біля каси, побачила на полиці Подяку Пухальській,і дуже була здивована! За що?! За які заслуги?!!!
Поведінка саме Пухальської вже неодноразово була безкультурною до клієнтів, постійно кричить, робить в касі свої зауваження людям, встановлює свої правила, одним словом робить з установи Ощадбанку балаган!!! Прошу прийняти міри і навчити спілкуванню з клієнтами, прохання пояснити, що система черг, скандалів це пережитки минулого і відійшло в історію вже давно в цивілізованому світі.