Мінфін - Курси валют України

Встановити

Сервис

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Bonzay 5 серпня 2024, 21:56
Звонок в службу поддержки на горячую линию: мин.20 никто не отвечает, включается оператор, озвучиваю вопрос, далее переключает на другого оператора, опять длительное время никто не отвечает, а потом и просто отключается связь. Набираю второй раз: говорю уже боту соединить с оператором по конкретному вопросу, опять длительное ожидание…отвечает оператор, задаю вопрос и опять далее переключает на другого оператора, опять в эфире долгая музыка и все операторы заняты…
Итог: я так и не дождался ответа оператора и не решил свой вопрос.
А, что если критическая ситуация?!
Жалоба на 1- длительное ожидание, 2- некомпетентность операторов, 3- абсолютно не нужный бот.

Коментарі - 1

+
0
OVV77
OVV77
6 серпня 2024, 15:11
#
Ще вони полюбляють: «шановний клієнт вас не чути». Хоча до цього все було гаразд. Банк дно, як і працівники
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися