Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливий сервіс!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
uguzelak 9 червня 2024, 11:30
Телефонувала на гарячу лінію, оператор хамка, просто жахлива!!!
Я розумію все -конфедеційнісь!!! але в мого родича склалась така ситуація, зараз знаходиться у військовій частині, виробили їм там карти, а фінансовий номер вказаний не вірно, в онлайнбанкінгу зареєструватися через те не може, до віділення відповідно також, та телефонувати також!
Тобто банк позбавив його засобів для існування, а зараз витрати значні!!! просто слів не вистачає, щоб висловити своє і його обурення, якійсь тупик!
Користуюсь послугами різних банків, але з ощад не приходилось,і я цьому дуже рада, але такого сервісу не має ні де, це просто жах!!!

Коментарі - 1

+
+15
19036256
19036256
9 червня 2024, 14:48
#
Uguzelak, в тому що фін.номер телефону вказаний не вірно хто винен, банк? Банк не позбавляв Вашого родича засобів існування.Ви не маєте права здвонити на гарячу лінію, бо Ви не клієнт банку,і система Вас не фіксує, як клієнта, може Ви шахрайка, питаєте про чужий рахунок,і банк повинен з Вами розмовляти? Чому Ваш родич не може звернутися туди, де йому виготовили картки та прив’язати свій номер? Я 10 років назад стала клієнтом банку,і нормально користуюся послугами, ні разу не наражалася на хамство, а навпаки зі мною оператори чемно спілкуються по ім'я по батькові, бо я не питаю про чужі рахунки.Будь який інший банк на гарячій лінії не буде розмовляти не зі своїми клієнтами, у Вашого родича один єдиний вихід, йти туди, де відкривався рахунок і прив’язувати свій номер телефону,і після цього у нього зйявиться можливість користуватися всіма послугами банку.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися