Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга на Ощадбанк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
sidorenko23 21 травня 2024, 20:34
2 травня на зарплатну картку, був накладений арешт в сумі 39 717,72.
Для розв’язання проблеми не одноразово зверталась за допомогою в чат-бот, на гарячу лінію, у відділення банку, де обслуговуюся. Там мені відповіли, що треба звертатися в головне відділення Ощад Банку.Ще було звернення в виконавчу службу, яка видала постанову на розблокування карти.
Постанова була надіслана укр. поштою 07.05.24.
Після цього ще багато разів зверталась на гарячу лінію, де неодноразово було сказано, що треба почекати 5 днів. З моменту накладення арешту пройшло вже 19 днів, а результат ніякий.
Протягом цього часу на рахунок поступила заробітна плата, до якої я через арешт не маю доступу.Жити нема що, що. Ощадбанк- «найкращий» банк в світі.

Коментарі - 5

+
0
OliviaKvitkova
OliviaKvitkova
21 травня 2024, 23:54
#
На жаль, вам доведеться ще довго чекати, бо у інших людей ше з квітня є постанови на зняття арешту, але банк нічого з цим не робить, одні відмазки. Гаряча лінія талдичить тільки одне — чекайте, а скільки не уточнює. Грошима користуються і косять під дурачків, а люди переживають за свої кошти. Совісті у них немає.
+
0
OliviaKvitkova
OliviaKvitkova
22 травня 2024, 0:05
#
Спробуйте залишити скаргу у НБУ, або Міністерство фінансів, можливо тоді почнуть чухатися. Якщо постанова про зняття була надіслана укрпоштою, вам потрібно якось перевірити чи банк її отримав, бо можуть брехати, шо вона ше не дійшла, чи типу того, тягнути час. Краще було б шоб виконавець надіслав її електронно на банк, тоді ви б точно перевірили її наявність і могли б сфотографувати чи зробити копію для себе.
+
+3
sidorenko23
sidorenko23
22 травня 2024, 10:43
#
Добрий день.
Постанову відправила і укрпоштою і електронною. Про гарячу лінію — 5 днів у них йдуть вже більше 2 тижнів, та й в принципі не зрозуміло, навіщо вони взагалі треба, якщо всеодно відправляють до відділення.
Дякую за поради. Не під кажете, як саму залишити скаргу в НБУ та Мін. Фін. На сайті?
+
+1
OliviaKvitkova
OliviaKvitkova
22 травня 2024, 11:27
#
Sidorenko23, на нацбанк приймають на сайті скарги, але їх розгляд місяць, проте треба скаржитися, якщо це буде масово, повинні рано чи пізно звернути увагу. Може якусь перевірку їм зроблять, скільки ж можна знущатися над людьми. на мін фін можна через урядову лінію, вони передадуть звернення, за номером телефону 15−45, описуєте свою ситуацію оператору і він вам все розкаже.
А у віділенні розказують казочку, шо з 16 травня все автоматизовано розблоковується і ледь не одразу, чекайте, приносимо свої вибачення. Брехуни. І вибачення їхні до одного місця. У спільнотах пишуть, що якась стара баба сидить на розблокуваннях, тому все так повільно (не знаю чи це правда, але схоже на те).
+
+4
Вікторія Карнаєва
Вікторія Карнаєва
22 травня 2024, 13:56
#
Доброго дня! Я просто через гугл знайшла офіц сторінку, там є електронна адреса куди писати і як писати, щоб вони відповіли
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися