Жахливе обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Alesichka,страховка це ДОДАТКОВА,не всім клієнтам потрібна,а на ділі зовсім не потрібна,послуга,вона не обов’язкова,а добровільна,якщо Ви будете скаржитись на нав’язування,робітники скажуть що Ви добровільно погодилися.Нажаль,практика нав’язування цих страховок існує давно.Нажаль Ви раніше не пошукали у відгуках скарги на нав’язування цих страховок.
- +
- 0
- СЕРГЕЙ харьков
- 7 травня 2024, 11:28
- #
Нелюди они навязывают и разводят эти страховки, а договор не дают…и куда эти деньги идут ??? в карманы им ??? дайте мне ответ?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Мені потрібно було допомога при переведені особистих коштів при покупці житла.
Я підійшла до спеціаліста, на що мені сказали погуляйте щоб ви не тут сиділи, а ми за допопомогу бо ми не повинні це робити застрахуємо вас на рік за 150 грн. і переведемо кошти. Я посміхалася, а мені і каже спеціаліст «а що ви смієтесть! Ми ж ручками це робимо, ви самі повинні це робити тому і страховка!»
Перший спеціаліст каже:
-оформіть страхування.
Інший відповідає: яку страховку?
Перший спеціаліст: яку зараз зробиш!
Я попередила що мені потрібно на роботу, вони сказали :« іди гуляй, зателефонуємо», загалом я пришла сама більше години чекала бо ніхто так і не зателефонувал, повернулась до відділення.
Прийняли зробили перевод, я і питаю, а що за страхування розкажіть мені за страховку всі на мороз і перший і другий відвели мене до каси я заплатила.Підхожу знову до столика, а мені кажуть «що вам надо!?»
Я кажу поясніть умови користування і плюси страховки все ж таки вже застрахувалась.
Відповідь убила впринципі як і пояснення пізнише «у мене клієнт почекайте!"(по телефону розмовляла сподіваюсь з клієнтом)
Потім сказала що це страховка на рік, усі нюанси за телефоном на протязі 5 днів після страхового випадку.
У мене залишить питання якого страхового випадку?! І чого обслуговування проходить в «цікавому «діалозі типу я комусь вина усі клієнти, а мені вони зробили подарунок.
Жахливе обслуговування. Душе шкода що це найближчій Ощад банк
Спеціалісти: Марина Петрівна,
Тетяна Володимирівна.