Жахливе обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
Мені потрібно було допомога при переведені особистих коштів при покупці житла.
Я підійшла до спеціаліста, на що мені сказали погуляйте щоб ви не тут сиділи, а ми за допопомогу бо ми не повинні це робити застрахуємо вас на рік за 150 грн. і переведемо кошти. Я посміхалася, а мені і каже спеціаліст «а що ви смієтесть! Ми ж ручками це робимо, ви самі повинні це робити тому і страховка!»
Перший спеціаліст каже:
-оформіть страхування.
Інший відповідає: яку страховку?
Перший спеціаліст: яку зараз зробиш!
Я попередила що мені потрібно на роботу, вони сказали :« іди гуляй, зателефонуємо», загалом я пришла сама більше години чекала бо ніхто так і не зателефонувал, повернулась до відділення.
Прийняли зробили перевод, я і питаю, а що за страхування розкажіть мені за страховку всі на мороз і перший і другий відвели мене до каси я заплатила.Підхожу знову до столика, а мені кажуть «що вам надо!?»
Я кажу поясніть умови користування і плюси страховки все ж таки вже застрахувалась.
Відповідь убила впринципі як і пояснення пізнише «у мене клієнт почекайте!"(по телефону розмовляла сподіваюсь з клієнтом)
Потім сказала що це страховка на рік, усі нюанси за телефоном на протязі 5 днів після страхового випадку.
У мене залишить питання якого страхового випадку?! І чого обслуговування проходить в «цікавому «діалозі типу я комусь вина усі клієнти, а мені вони зробили подарунок.
Жахливе обслуговування. Душе шкода що це найближчій Ощад банк
Спеціалісти: Марина Петрівна,
Тетяна Володимирівна.