Затягують розблокування рахунку, некомпетентні співробітники колл центру
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Ні знімають арешт з рахунків, хоча документи виконавець відправив через систему АСВП ще 19.04, в колл центрі хамлять, і підвищують голос, не надають жодної інформації. Відчуття ніби ти в радянському союзі. Жахливий сервіс.
Написати коментар
Коментарі - 7
Юлія Юлія
Ви не одна така боржниця, для зняття арешту в Ощадбанку існує черга,і вона не проходить швидше іншіх банків, як наприклад в Приват банку, бо більшість підприємств та установ відкривають рахунки якраз в Ощадбанку, Вам треба чекати, поки прийде Ваша черга розгляду справи,5 діб це Ви дуже швидка, що найменше місяць треба чекати, в кол центрі таке відношення, бо вони можуть не знати про Вашу справу, ще дуже рано.
Ви не одна така боржниця, для зняття арешту в Ощадбанку існує черга,і вона не проходить швидше іншіх банків, як наприклад в Приват банку, бо більшість підприємств та установ відкривають рахунки якраз в Ощадбанку, Вам треба чекати, поки прийде Ваша черга розгляду справи,5 діб це Ви дуже швидка, що найменше місяць треба чекати, в кол центрі таке відношення, бо вони можуть не знати про Вашу справу, ще дуже рано.
Ну тоді пишіть на сайті що у вас черга, і не брешіть про три дні . В країні війна і люди виживають як можуть!!! Якщо написано до трьох робочих днів то так має і працювати. Права клієнті порушує саме банк, значіть має компенсувати свої дії. Бо блокують і ВПО і соціальні виплати.
Юлія Юлія,згодна з Вами хай ВОНИ (Ощадбанк) пишуть.А на гарячій лінії про чергу не казали?Про три доби я не знаю,бо ніколи не була боржником,але тут на відгуках читала про черги саме в Ощадбанку,бо в ньому відкривають найчастіше соціальні рахунки,чим в інших банках .
Гаряча лінія не надає жодної корисної інформації, а Ви така яра прихильниця Ощадбанку? Чи співробітник, схожий на тих, на яких тут постійно скаржаться?
Робітники банку,якщо відповідають тут,то не шифруються,погортайте відгуки на два роки назад,та побачите як вони відповідають,а я пенсіонер ,вже як 10 років.Відповіді банку тут Ви не дочекаєтесь,бо нема кому відповідати вже два роки.Про корисну інформацію — кол.центр поки що нічого може не знати,бо малий термін Вашого звернення.Я не прихильниця,а читач,з 2017 року читаю на цьому сайті відгуки.
- +
- 0
- OlgaLobodynec
- 7 травня 2024, 15:30
- #
Юлія, скажіть, будь ласка, Вам нарешті зняли арешт? Бо я чекаю вже 10 днів, а від них повна тиша.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися