Ощадбанк — банк, що не несе жодної відповідальності за непрофесійність власного персоналу, в результаті чого я понесла збитки у розмірі 18158 грн
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- Олександр Саєнко
- 20 березня 2024, 20:23
- #
Вибачайте, а для яких цілей було відкрито аж чотири (!) карткові рахунки?
SNadiia«Мій запит був наступний — я продаю квартиру по є-Оселя. І мені потрібен був банківський рахунок, щоб отримати кошти від Приватбанку та в подальшому зняти ці кошти в касах банку.»Зразу Вам напишу, що в Ощадбанку розрахунки та перекази між рахунками від різних банків обов’язково НАРАХОВУЄТЬСЯ КОМІССІЯ. Комісія знімається при зарахуванні на карткові рахунки з Привату на Ощад… Якщо б кошти йшли з рахунку Ощад на рахунок Ощад, то коміссії не було б нараховано.А у Вас з рахунку Приват банку на рахунок Ощадбанку з комісією, згідно тарифу Ощадбанку.Чому не можна було відкрити рахунок в Приват банку?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Мій запит був наступний — я продаю квартиру по є-Оселя. І мені потрібен був банківський рахунок, щоб отримати кошти від Приватбанку та в подальшому зняти ці кошти в касах банку. Мій запит був — відкрити рахунок (рахунки), які підходять під цю операцію і при цьому, щоб комісія була мінімальною.
Представник банку проконсультувала мене, що комісія буде 0, та що Ощадбанк не бере кошти за вхідні платежі — перекази з інших банків. Ці умови мене влаштовували. Якщо були б озвучені інші умови — я б звернулась до іншого банку.
В результаті мені було відкрито 1 рахунок поточний та ще 4 карткових рахунки.
Я отримала інструкції від представника банку — роздруковані реквізити рахунку, який я маю вказати при підписанні угоди, щоб мені саме на нього надійшли кошти.
27.02.2024 мені надійшли кошти на рахунок від угоди, а потім знялась комісія у розмірі 18158 грн.
Виявилось, що реквізити, надані співробітником для угоди — були реквізитами поточного рахунок, за нарахування на який знімається комісія. Комісія не знімається при зарахування на карткові рахунки. Про що мені була надана хибна інформація співробітником.
Некомпетентність та непрофесійність співробітника банку призвела до мого збитку — про що я написала офіційн скаргу банку. Але банк відмовився компенсувати збиток, який я отримала від непрофесійності його представників. Банк не несе жодної відповідальності за помилки своїх співробітників.
Інколи помилки трапляються. Я вважаю справедливим, коли помилки виправляють, та несуть відповідальність.