Платіжна карта яку не отримували
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- +6
- Недорого Отзывы
- 3 березня 2024, 10:09
- #
А теперь тоже самое, но на электронную почту банка на имя директора
«Повідомляю, що я ні коли не отримувала в Ощадбанку платіжну карту 4−664*, відповідно не мала і не маю на даний час в користуванні платіжної картки 4−664»
у вас все нормально , автор? Кому вы , что «повідомляєте «на частном сайте, который к «Ощаду «никакого отношения не имеет.
Я уж не говорю о том, что Ощад на этом сайте не отвечает и не читает обращения уже года 3
у вас все нормально , автор? Кому вы , что «повідомляєте «на частном сайте, который к «Ощаду «никакого отношения не имеет.
Я уж не говорю о том, что Ощад на этом сайте не отвечает и не читает обращения уже года 3
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Повідомляю, що я ні коли не отримувала в Ощадбанку платіжну карту 4−664*, відповідно не мала і не маю на даний час в користуванні платіжної картки 4−664*. В січні 2022 року Я, як неповнолітня особа, разом з батьком зверталась з приводу оформлення дебітної платіжної картки до відділення Ощадбанку за адресом: м. Київ, вул. Срібнокільська, 14А. Але на протязі до 10 березня 2022 року платіжна карта банком мені не була надана, та менеджером банку мені було повідомлено що випуск карти не можливий. В подальшому Я перебувала за межами України та не мала можливості отримати будь яку платіжну карту Ощадбанку, будь яких контактів з працівниками банку не мала, та будь яких повідомлень від Ощадбанку, або поштових листів не отримувала. В даний час Я знаходжусь за межами України.
Ощадбанком не були виконанні в обумовлені строки зобов’язання з випуску та передачі в моє користування дебітної платіжної карти, не було прийнято дій з інформування мене про терміни затримки випуску та передачі у користування дебітної платіжної карти, що робить замовлення до Ощадбанку на випуск дебітної платіжної карти нікчемним та недійсним. Окрім того продукт Ощадбанку — дебітну платіжну карту мені не було передано в користування. Прошу скасувати неправомірно нараховану мені заборгованість перед Ощадбанком у розмірі 360 UAH за обслуговування платіжної картки 4−664*. Припинити/скасувати дію будь яких угод між мною та Ощадбанком щодо платіжної картки 4−664*.