Шахрайські дії зі сторони співробітника
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго дня! Моя бабуся, 19.12.2023 року звернулась до відділення 10007/0325 м.Запоріжжя, з метою подовження терміну дії її пенсійної картки, на що співробітник банку (чоловік) мало того що нічого не зробив з її діючою карткою, так випустив їй миттєву, не іменну карту з іншим рахунком, пояснивши що її діюча карта закриється самостійно після закінчення терміну, але не сказав, що необхідно буде закрити рахунок, бо якщо ним не користуватись у подальшому з нього будуть списані кошти за користування неактивним рахунком згідно з тарифами, плюс до всього у співробітника є «тариф» (= план по страхуванню) на випуск такої картки 150 грн, мало того що він навіть не оформив поліс, бо бабусі 70 років і вона по віку не підходить, так і ще й не видав жодної квитанції про оплату, ні навіть, її примірник ДКБО не віддав, пояснивши це тим, що це заміна її картки, а не випуск нової. Чому співробітники банку, дозволяють собі, вчиняти шахрайські дії, порушувати закон й обманювати пенсіонерів, бо в них є планові показники?!
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |