Банк відмовився повернути гроші із несправного банкомата
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 29
- +
- 0
- SergeyNina
- 14 жовтня 2023, 22:06
- #
Только банк выпустивший вашу карту может начать процедуру возврата/ сверки в таких случаях. Это нужно делать сразу после инцидента.
Это сложная процедура сверки логов банкомата и инкассации. По срокам это неделя или две. Для ощада — месяц
Irinkarr, заявление о возврате нужно писать в своём банке, а не в банк, банкоматом которого Вы пользовались, камеры не всегда работают.Чому? Тому що така процедура повернення грошей не виданих банкоматами.Ощадбанк не відмовився і не відмовляється повертати Ваші гроші, але робить за вірною процедурою.Ваша заява в Монобанк, Монобанк ініціює заяву в Ощадбанк, після інкасації Ощадбанк повертає гроші Монобанку, а останній повертає їх на Вашу картку.Не накручуйте себе, гроші повернуть на картку, перевіряйте баланс Вашого рахунку.
Дуже дякую Вам за відповідь. В Універсал Банк звернулась в той же день і вони сказали, що протягом 12 днів гроші автоматично мають повернутись на карту якраз Ощадбанком. На той період вже буде інкасація і буде видно надлишок коштів. Проте автоматично гроші не повернулись, і Універсал банк сказав, що зробив запит до платіжної системи, не до Ощадбанку. НЕ зовсім розуміюсь на цьому, тому намагаюсь вияснити тут. Дали строк до 60 днів. Але за 60 днів вже ніякого відео точно не буде і боюсь, що не повернуть кошти.
Эта операция идет в системе как оспаривания транзакции (чарджбек). Согласно МПС от 45 до 120 дней з момента подачи заявы в своем банке.
- +
- 0
- Іван Петренко
- 17 жовтня 2023, 15:52
- #
Коментар 1 з 4:
1. В який з банків ви написали письмову заяву на папері і відправили Укрпоштою з вимогою повернути гроші: лише в Ощад, в Ощад і в Universal, чи нікуди письмових заяв не подавали, а подавали заяви по телефону, через чат в інтернеті, тощо?
2. Подзвоніть в обидва банки і скажіть, що ви хочете отримати відповідь на наступне питання: «Як називається закон, який номер статті, в якій написано „60 днів“?» Варіанти відповіді оператора будуть:
2.1. Це у нормах НБУ. Я вам точно не підкажу. Шукайте самі.
2.2. Це внутрішні правила банку, які ми не можемо розголошувати.
2.3. Погодяться відповісти на ваше питання і запропонують відправити вам в Viber, Telegram чи на e-mail посилання на закон України, де написано «Якщо банкомат поламався, то гроші повертаються протягом 60 днів»
Постанови НБУ, інструкції НБУ — це теж закони, тільки вони не можуть суперечити законам, які приймає Верховна Рада, таким як, наприклад, конституція чи цивільний кодекс.
3. Отриману відповідь від обох банків запишіть, прочитайте закон, якщо вам дадуть його назву та номер статті (всі закони України є на сайті Верховної ради: від конституції, до найостаннішого проекту закону, включаючи всі зміни та поправки), безкоштовно, без реєстрації і SMS.
Пошукайте там рядок, де написано «Якщо банкомат поламався, то гроші повертаються протягом 60 днів». Якщо написано, то напишіть тут, у відповідь на мій комент
1. В який з банків ви написали письмову заяву на папері і відправили Укрпоштою з вимогою повернути гроші: лише в Ощад, в Ощад і в Universal, чи нікуди письмових заяв не подавали, а подавали заяви по телефону, через чат в інтернеті, тощо?
2. Подзвоніть в обидва банки і скажіть, що ви хочете отримати відповідь на наступне питання: «Як називається закон, який номер статті, в якій написано „60 днів“?» Варіанти відповіді оператора будуть:
2.1. Це у нормах НБУ. Я вам точно не підкажу. Шукайте самі.
2.2. Це внутрішні правила банку, які ми не можемо розголошувати.
2.3. Погодяться відповісти на ваше питання і запропонують відправити вам в Viber, Telegram чи на e-mail посилання на закон України, де написано «Якщо банкомат поламався, то гроші повертаються протягом 60 днів»
Постанови НБУ, інструкції НБУ — це теж закони, тільки вони не можуть суперечити законам, які приймає Верховна Рада, таким як, наприклад, конституція чи цивільний кодекс.
3. Отриману відповідь від обох банків запишіть, прочитайте закон, якщо вам дадуть його назву та номер статті (всі закони України є на сайті Верховної ради: від конституції, до найостаннішого проекту закону, включаючи всі зміни та поправки), безкоштовно, без реєстрації і SMS.
Пошукайте там рядок, де написано «Якщо банкомат поламався, то гроші повертаються протягом 60 днів». Якщо написано, то напишіть тут, у відповідь на мій комент
- +
- 0
- Іван Петренко
- 17 жовтня 2023, 15:54
- #
Коментар 2 з 4:
4. Не чекаючи повернення грошей напишіть письмову скаргу в НБУ, який є регулятором діяльності банків. В скарзі напишіть як розвивались події: де, що, коли сталось. За яким номером дзвонили в Ощад, що вам там відповіли. Якщо не пам’ятаєте ім'я оператора, так і пишіть: «Жінка, ім'я якої я не запам’ятала, мені відповіла наступне». Напишіть в скарзі, що вам відповіли в Universal Bank.
Час і дата дзвінка у вас є в історії дзвінків на вашому телефоні. Навіть, якщо ви стерли історію, то ви можете зайти на сайт оператора Vodafone, Lifecell чи Київстар, виконати вхід в обліковий запис і пошукати історію викликів, де все записано, включаючи дзвінки на безкоштовні номери 0 800…
5. В скарзі напишіть обов’язково вимогу: «Прошу негайно повернути гроші на мою картку монобанку № … таку-то або готівкою в касі банку Universal Bank за адресою: м. Київ, …»
6. В скарзі попросіть надати відповідь, якими законами України регулюється термін повернення грошей клієнта банку, якщо банкомат не видав гроші, але вони були списані з рахунку.
4. Не чекаючи повернення грошей напишіть письмову скаргу в НБУ, який є регулятором діяльності банків. В скарзі напишіть як розвивались події: де, що, коли сталось. За яким номером дзвонили в Ощад, що вам там відповіли. Якщо не пам’ятаєте ім'я оператора, так і пишіть: «Жінка, ім'я якої я не запам’ятала, мені відповіла наступне». Напишіть в скарзі, що вам відповіли в Universal Bank.
Час і дата дзвінка у вас є в історії дзвінків на вашому телефоні. Навіть, якщо ви стерли історію, то ви можете зайти на сайт оператора Vodafone, Lifecell чи Київстар, виконати вхід в обліковий запис і пошукати історію викликів, де все записано, включаючи дзвінки на безкоштовні номери 0 800…
5. В скарзі напишіть обов’язково вимогу: «Прошу негайно повернути гроші на мою картку монобанку № … таку-то або готівкою в касі банку Universal Bank за адресою: м. Київ, …»
6. В скарзі попросіть надати відповідь, якими законами України регулюється термін повернення грошей клієнта банку, якщо банкомат не видав гроші, але вони були списані з рахунку.
- +
- 0
- Іван Петренко
- 17 жовтня 2023, 15:55
- #
Коментар 3 з 4:
7. Якщо в пункті 2 вам або оператор Ощаду, або оператор Монобанку, або касир Universal bank (якщо ви ходили у відділення) відмовився надавати відповідь на питання «Якими законами регулюється термін повернення грошей», то пишіть: «Прошу притягти до відповідальності керівництво: Ощадбанку, Монобанку та Universal bank за те, що оператори та касири не вжили заходів для з’ясування правдивої інформації по термінах повернення готівки і надали клієнту завідомо брехливу інформацію: спочатку, в день невидачі коштів оператор чи касир Universal bank назвала один строк 12 днів), а потім, коли ви звернулись 16 жовтня повторно, то повідомили вам, що строк інший: 60 днів.
8. Просите в скарзі надати роз’яснення, чому Ощадбанк прийняв заяву про невидачу коштів 30 вересня, і лише 5 жовтня (чи іншого числа) лише повідомив, що потрібно звертатись до банку-емітенту. Просите провести службову перевірку: з якої причини оператор Ощадбанку відразу не повідомив, що потрібно звертатись до банку-емітенту? Просите провести перевірку Ощадбанку: з якою метою банк навмисне затягує строки повернення грошей.
9. Напишіть в кінці тексту скарги: «Нагадую, що згідно статті 7 закону про звернення громадян заборонено передавати скаргу до розгляду в ту установу чи тій посадовій особі чиї дії оскаржуються». Щоб хлопці й дівчата в НБУ не забули, що є така норма закону. Але не забудьте вживати формулювання в тексті: «Хочу оскаржити дії Ощадбанку, Монобанку ы Universal банку».
7. Якщо в пункті 2 вам або оператор Ощаду, або оператор Монобанку, або касир Universal bank (якщо ви ходили у відділення) відмовився надавати відповідь на питання «Якими законами регулюється термін повернення грошей», то пишіть: «Прошу притягти до відповідальності керівництво: Ощадбанку, Монобанку та Universal bank за те, що оператори та касири не вжили заходів для з’ясування правдивої інформації по термінах повернення готівки і надали клієнту завідомо брехливу інформацію: спочатку, в день невидачі коштів оператор чи касир Universal bank назвала один строк 12 днів), а потім, коли ви звернулись 16 жовтня повторно, то повідомили вам, що строк інший: 60 днів.
8. Просите в скарзі надати роз’яснення, чому Ощадбанк прийняв заяву про невидачу коштів 30 вересня, і лише 5 жовтня (чи іншого числа) лише повідомив, що потрібно звертатись до банку-емітенту. Просите провести службову перевірку: з якої причини оператор Ощадбанку відразу не повідомив, що потрібно звертатись до банку-емітенту? Просите провести перевірку Ощадбанку: з якою метою банк навмисне затягує строки повернення грошей.
9. Напишіть в кінці тексту скарги: «Нагадую, що згідно статті 7 закону про звернення громадян заборонено передавати скаргу до розгляду в ту установу чи тій посадовій особі чиї дії оскаржуються». Щоб хлопці й дівчата в НБУ не забули, що є така норма закону. Але не забудьте вживати формулювання в тексті: «Хочу оскаржити дії Ощадбанку, Монобанку ы Universal банку».
- +
- 0
- Іван Петренко
- 17 жовтня 2023, 16:01
- #
Коментар 4 з 4:
10. Внизу скарги залишаєте дату і підпис. Термін відповіді на заяву, скаргу, клопотання згідно статті 20 «закону про звернення громадян» — до 45 днів. Повний текст закону ви легко знайдете в інтернеті.
11. Віднесіть на Укрпошту заяву. Якщо у вас є конверт, то не заклеюйте до відправки. Попросіть працівників Укрпошти зробити повідомлення про вручення та опис вкладень. Це два документи, які будуть служити доказами доставки листа (скарги) адресату і тому, що в конверті саме скарга, а не якийсь інший лист.
12. Ви написали вашу історію на цьому сайті і правильно зробили. Тепер потрібно продовжити публікувати цю історію і на інших сайтах. Просто вбивайте в пошук «Відгуки про банки», «Відгуки про Ощадбанк», «Відгуки про Монобанк». Напишіть все по крокам, як розвивались події: такого-то числа там-то хотіли зняти гроші. Гроші не з’явились, але списались. Вже пройшло на момент написання відгуку стільки-то днів. По телефону в Ощадбанку 30 вересня жінка, ім'я якої ви не записали сказала одне. Потім, 5 жовтня подзвонив чоловік і сказав інше (звертайтесь в свій Монобанк, бо в нас, в Ощаді лапки — є, а мозку — немає) . Напишіть, що відправили скаргу в НБУ і в Visa (чи Mastercard). Пишіть, що боже збав користуватись банкоматами Ощаду. Також боже збав знімати готівку з картки Монобанку, бо гроші вам невідомо коли повернуть і чи повернуть взагалі. А могли б повернути в розумний термін зі своєї кишені, і далі розбиратись з Ощадом хоч три роки.
10. Внизу скарги залишаєте дату і підпис. Термін відповіді на заяву, скаргу, клопотання згідно статті 20 «закону про звернення громадян» — до 45 днів. Повний текст закону ви легко знайдете в інтернеті.
11. Віднесіть на Укрпошту заяву. Якщо у вас є конверт, то не заклеюйте до відправки. Попросіть працівників Укрпошти зробити повідомлення про вручення та опис вкладень. Це два документи, які будуть служити доказами доставки листа (скарги) адресату і тому, що в конверті саме скарга, а не якийсь інший лист.
12. Ви написали вашу історію на цьому сайті і правильно зробили. Тепер потрібно продовжити публікувати цю історію і на інших сайтах. Просто вбивайте в пошук «Відгуки про банки», «Відгуки про Ощадбанк», «Відгуки про Монобанк». Напишіть все по крокам, як розвивались події: такого-то числа там-то хотіли зняти гроші. Гроші не з’явились, але списались. Вже пройшло на момент написання відгуку стільки-то днів. По телефону в Ощадбанку 30 вересня жінка, ім'я якої ви не записали сказала одне. Потім, 5 жовтня подзвонив чоловік і сказав інше (звертайтесь в свій Монобанк, бо в нас, в Ощаді лапки — є, а мозку — немає) . Напишіть, що відправили скаргу в НБУ і в Visa (чи Mastercard). Пишіть, що боже збав користуватись банкоматами Ощаду. Також боже збав знімати готівку з картки Монобанку, бо гроші вам невідомо коли повернуть і чи повернуть взагалі. А могли б повернути в розумний термін зі своєї кишені, і далі розбиратись з Ощадом хоч три роки.
Добрий день! Я дуже вдячна Вам за таку змістовну відповідь!!! Зробила майже все так, як Ви написали. Тільки в НБУ не зверталась. Щодо строку 60 днів — сказали, що такі строки розгляду звернень до платіжної системи. Зараз знайома адвокат зайнялась моїм питанням.
- +
- +5
- Іван Петренко
- 17 жовтня 2023, 17:34
- #
Знайомий адвокат — це добре. Тільки потрібно мати посилання на закон чи інструкції НБУ чи міжнародної платіжної системи Visa, MasterCard, Maestro, де буде прямо написано про 60 днів. Бо так і 120 можна написати. А через 120 ще 120, коли ви не читали закон чи інструкцію міжнародної платіжної системи.
Якщо вам адвокат не надав під час консультації посилання на закон, то все що він (вона) може зробити — це порадити написати скаргу в банк, і чекати до 45 днів, поки її розглянуть і нададуть відповідь.
Коли ви скаржитись державному регулятор (НБУ) і в міжнародну платіжну систему, то це сильно збільшує шанси на максимально швидкий розгляд скарги, оскільки НБУ може виписати штраф Ощадбанку, і керівник відділу, відповідальний за своєчасне повернення грошей, — може вилетіти з роботи. Тому коли з НБУ надійте припис негайно розібратись і повернути гроші - він негайно розбереться і поверне гроші.
Так само і міжнародні платіжні системи можуть погрожувати виписати штраф, і це прискорить розгляд скарги.
Ви самі нічого банку не зробите. Хіба що підете в суд. І перше засідання буде через 3 місяці.
Якщо вам адвокат не надав під час консультації посилання на закон, то все що він (вона) може зробити — це порадити написати скаргу в банк, і чекати до 45 днів, поки її розглянуть і нададуть відповідь.
Коли ви скаржитись державному регулятор (НБУ) і в міжнародну платіжну систему, то це сильно збільшує шанси на максимально швидкий розгляд скарги, оскільки НБУ може виписати штраф Ощадбанку, і керівник відділу, відповідальний за своєчасне повернення грошей, — може вилетіти з роботи. Тому коли з НБУ надійте припис негайно розібратись і повернути гроші - він негайно розбереться і поверне гроші.
Так само і міжнародні платіжні системи можуть погрожувати виписати штраф, і це прискорить розгляд скарги.
Ви самі нічого банку не зробите. Хіба що підете в суд. І перше засідання буде через 3 місяці.
- +
- 0
- Іван Петренко
- 17 жовтня 2023, 16:51
- #
Коментар 5. Забув про Visa написати. Всі платіжні картки всіх українських банків мають позначку однієї з трьох міжнародних платіжних систем: Visa, Maestro, MasterCard. Це значить, що банк зобов’язаний крім українських законів виконувати вимоги міжнародних платіжних систем. Ми ці правила не знаємо. Але цілком можливо, що строки на повернення коштів з банкомату, який їх не видав, можуть бути менші за 60 днів. Тому треба подати скаргу на Монобанк і Ощадбанк у ту платіжну систему, до якої відноситься ваша картка.
Якщо картка відноситься до системи Visa, то відкрийте сайт visa com, виберіть українську мову, вгорі клікніть «Для вас», і праворуч клікніть «Support 360». Відкриється сторінка з номером телефону служби підтримки Visa, а також адреса e-mail служби підтримки. Напишіть їм або розкажіть голосом що сталось, і наполягайте на тому, що ви хочете подати скаргу на обидва банки: і на Моно, і на Ощад.
Якщо у вас картка Maestro чи Mastercard, то нагугліть їх сайт. Там теж має бути вибір мови і розділ підтримки: «Про нас», «Зворотній зв’язок», «Підтримка» (support) тошо.
Після подачі скарги напишіть у коментарі у відповідь, що вам скаже служба підтримки тієї платіжної системи, куди ви звернулись. Якщо будуть казати «Звертайтесь в банк», кажіть, «я вже звернулась. Мені потрібно подати скаргу на два банки які умисне затягують повернення коштів, і працівники яких називають різні строки. Я впевнена що в ваших правилах має бути пункт, де написано про повернення грошей, які не видав банкомат»
Якщо картка відноситься до системи Visa, то відкрийте сайт visa com, виберіть українську мову, вгорі клікніть «Для вас», і праворуч клікніть «Support 360». Відкриється сторінка з номером телефону служби підтримки Visa, а також адреса e-mail служби підтримки. Напишіть їм або розкажіть голосом що сталось, і наполягайте на тому, що ви хочете подати скаргу на обидва банки: і на Моно, і на Ощад.
Якщо у вас картка Maestro чи Mastercard, то нагугліть їх сайт. Там теж має бути вибір мови і розділ підтримки: «Про нас», «Зворотній зв’язок», «Підтримка» (support) тошо.
Після подачі скарги напишіть у коментарі у відповідь, що вам скаже служба підтримки тієї платіжної системи, куди ви звернулись. Якщо будуть казати «Звертайтесь в банк», кажіть, «я вже звернулась. Мені потрібно подати скаргу на два банки які умисне затягують повернення коштів, і працівники яких називають різні строки. Я впевнена що в ваших правилах має бути пункт, де написано про повернення грошей, які не видав банкомат»
Дякую Вам за рекомендації. Буду йти до кінця. В цій ситуації я не зрозуміла одне. При інкасації зафіксований залишок. На це складається акт. Не розумію, в чому проблема просто взяти цей акт, який і буде підтвердженням того, що гроші не були зняті. Коли в магазині таке відбувається, то Підприємство одразу повідомляють про надлишок чи нестачу. А тут вони тупо морозяться. Таке враження, що щось намагаються приховати.
- +
- 0
- Іван Петренко
- 25 жовтня 2023, 14:09
- #
Вони морозяться бо керівництво банку вчиняє шахрайські дії. Як керівництво тих страхових компаній, які нічого не виплачують потерпілим, в яких стався страховий випадок, допоки потерпілий не отримає рішення суду, який вимагатиме здійснити виплату відшкодування за договором.
Якщо ви вже направили куди-небудь скарги, то напишіть, будь ласка, куди і по якому каналу зв’язку.
Якщо ви вже направили куди-небудь скарги, то напишіть, будь ласка, куди і по якому каналу зв’язку.
Клієнтка, не Ощадбанку, а МОНОБАНКУ, не говорить правди, гроші їй повернули ще 19 жовтня, навіщо їй ця буря в склянці? Задумайтесь.Багато таких, які напишуть, підіймуть бурю, а коли все вирішеться не повертаються для написання відповідного відгука, про вирішення їх питання.
Добрий день! Я написала у відгуках про Монобанк, що гроші повернули.Гроші повернули з попередженням, що якщо Ощадбанк не підтвердить, то гроші спишуть з моєї карти назавжди. Можете перейти і почитати. Я якщо ви дуже уважно почитаєте, то я зазначила, що обовʼязково напишу, що буде коли настане кінцева дата 72 дні про звернення. Прочитали? так в чому я написала неправду?
Якщо ви представник монобанку, то тим більше в курсі ситуації, що гроші можуть забрати. А взагалі, то перед тим як писати брєд, треба вникнути в суть справи, або як мінімум навчитись читати. Більш схожі на представника Ощадбанку, який не хоче надавати відповіді на звернення і морозиться.
Irinkarr, по перше я не працювала і не працюю в банку, ні в якому банку, я клієнт-пенсіонер Ощадбанку з 2014р., який тут на відгуках пишу з 2017 року.і багато бачила випадків із життя.ВАМ ГРОШІ ПОВЕРНУЛИ, що Ви ще хочете? Які Ви хочете почути відповіді, якщо Ваші гроші вже у Вас? Що Ви ходите не в свій банк і чипляєтесь не зроміло з чим, відриваєте людей від роботи? Щоб не зняли у вас ці гроші, переведіть іх на іншу картку, я бачила, що у Вас є ще картка Універсал-банку.Я Вам ще раз повторюю, за всі роки, що я тут читала, не було такого випадку, як у Вас, щоб повернули Ваші гроші, а потім, після інкассації забрали їх назавджи, з якого це переляку? Якщо б Ви не знімали гроші, Вам би їх не повернули, бо про зняття у банкоматі була відмітка Вашої картки.
Шановна! Гроші мені повернув мій банк, але якщо Ощадбанк не визнає надлишку, який утворився при інкасації банкомату, то з мене мій банк спише гроші назавжди. Проблема в Ощадбанку, який працює що як в Радянському Союзі. Ви або уважніше читайте, що пишуть інші, або не пишіть несінітниці в своїх коментарях. Я свої питання вирішу сама. І обовʼязково в грудні напишу про результат. не витрачайте час, якщо не можете зрозуміти суть питання. Є люди, які компетентні в цих питаннях і вони будуть займатись вирішенням. Бажаю, щоб з Вами такого не сталось ніколи, а то Ви б мабуть по-іншому говорили.
Irinkarr, я з 2017 року начиталася тут багато, а Ви з 23 жовтня 2020, і вказуєте мені, що думати і що писати.Якщо Ви не розумієте, то прислуховуйтесь.Гроші Вам повернув ваш банк просто так???І з якого фонду він це робить? Допомога, чи є такий фонд допомоги, чи може робітники зкинулися? Якщо виникає спірна ситуація банк не виплачує свої кошти, поки не закінчиться розслідування.Не накручуйте себе, все вирішилось на Вашу користь.Було зі мною теж, тільки в банкоматі банку Південий з карткою Приват банку, гроші повернули через 14 діб,і я не ходила і не компостувала мізки робітникам банку, шукаючи протокола інкассації.Поломки банкоматів трапляються часто і не тільки в одних і тих банках, у різних.Не чекайте грудня, зніміть ці гроші, щоб у вас їх не забрали.
Irinkarr, поскольку вы снимали деньги по карте другого банка, то и сроки возврата вы уточняете у вашем банке.
McDonalds,клиентке деньги вернули ещё 19 октября,кто-то ей рассказал бредовую идею,что Ощадбанк заберёт у неё деньги навсегда,вот она и пишет эту муть.
Ідіть собі з Богом! Краще вивчіть державну мову, а потім коментуйте. Тому що мутною виглядаєте якраз Ви, а не я! Я пишу правду, щоб люди обходили Ощадбанк стороною. Гроші мені виплатив Універсал Банк, але якщо Ощадбанк не визнає, що в них був надлишок, то Універсал Банк забере ці гроші в мене. Вони чесно попередили мене.
Банк вже розбирається з Ощадбанком. В грудні має бути рішення. Сподіваюсь, розберуться і я далі залишусь клієнткою Універсал-Банку).
На сьогодні проблема вирішена. Ощадбанк визнав не зняття мною коштів і підтвердив це Універсал-банку 09.11.2023 р. Дякую!
- +
- 0
- Іван Петренко
- 2 грудня 2023, 2:39
- #
Ви молодець, що написали про це в коментарях на сайті minfin. Буду вам дуже вдячний, якщо ви будете потихеньку розповідати цю історію на всіх сайтах, які знайдете за запитом «відгуки про банки», «відгуки про Ощадбанк». Якщо зареєстровані у соцмережах, наприклад, Facebook, то там по одній в групі в день знаходьте пошуком по запиту «Банки», «Ощадбанк», «Стоп шахрай» тощо, і вставляйте текст вашої розповіді.
Тільки міняйте в ньому хоча б кілька слів, щоб Facebook, Instagram, Twitter не вважав, що ви робите однакові публікації, і не розцінив їх як спам.
Просто коли матимете час. Це ще 30−60 публікацій на місяць, які прочитають сотні тисяч людей.
Тільки міняйте в ньому хоча б кілька слів, щоб Facebook, Instagram, Twitter не вважав, що ви робите однакові публікації, і не розцінив їх як спам.
Просто коли матимете час. Це ще 30−60 публікацій на місяць, які прочитають сотні тисяч людей.
irinkarr,оце треба було стільки писати?Я зразу знала,що так і буде,але ж потрібно себе і всіх накрутити?Треба іноді дослуховуватися до тих,хто з такими випадками стикався і мати витримку почекати.І вирішили не в грудні,а раніше,це звичайний термін в Ощадбанку,хоча лякали 45-мя добами.Ну хоч дякую,що повернулися і вказали правду про вирішення проблеми.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
2. В чому проблема передивитись камеру банкомату, яка підтвердить, що зняття не було?
3. Чому я маю звертатись до банку-емітенту карти, якщо всі докази того, що я не отримала гроші знаходяться в Ощадбанку і можна швидко перевірити достовірність цієї інформації.
4. Скільки днів зберігається відео з банкоматів?
30.09.2023 року в 12.50 я намагалась зняти гроші в банкоматі Ощадбанку, який знаходиться за адресою: Київська обл., Бучанський район, с. Софіївська Борщагівка, вул. Лесі Українки, 19, але в момент видачі коштів банкомат відключився і видав помилку. Гроші я не отримала, але з картки Монобанку вони були списані. Сума 15 000 грн. В той же момент звернулась на гарячу лінію Ощадбанку і написала листа до контакт-центру, в якому описала ситуацію і надала скрін поломки банкомату. Через декілька днів мені прислали листа, в якому порекомендували звертатись до банку-емітенту картки. Чому я маю звертатись до свого банку, якщо гроші не були видані з вашого банкомату і це було легко перевірити? На сьогодні гроші не повернуті.