Ощадбанк обдурює
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Колись, а саме у 2018 році, потягнуло мене влаштуватися на роботу у цей банк. Мені оформлювали картку банку «для виплат«заробітної плати. При звільнені того ж року картку забрали та заблокували.
Періодично я отримувала смс-інформування. Телефонувала до гарячої лінії, де мені відповідали, що мої дані знаходяться у базі, як клієнта у минулому, тому надходять повідомлення.
Після смс «Шановний клієнте! За Вашим рахунком помилково стягнуто комісію за послугу інформування в розмірі 10 грн. Ми повернемо Вам комісію впродовж двох тижнів.» я знову зателефонувала на гарячу лінію. І НАРЕШТІ дізналася, що у 2018 році на мене було відкрито кредитну картку! І її ніхто не закривав. Як це розуміти?
З цього я роблю висновки, що банк дурить і клієнтів (бо знаю це, як колишній працівник), і співробітників.