Мінфін - Курси валют України

Встановити

Низькі стандарти дистанційного обслуговування

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
sdosenko 20 травня 2023, 22:18
Здивувувало, що Ощадбанк до сих пір не може дистанційно розглядати стандартні претензії по операціях з платіжними картками в рамках Міжнародних платіжних систем і змушує фізично звертатись у відділення. І мова не про обставини воєнного часу, коли десятки тисяч клієнтів банку вимушено перебувають за кордоном. Мова про міжнародні платіжні інструменти і їх використання за кордоном, що апріорі визначає можливість розгляду претензій без навантаження на відділення. Всі українські банки це успішно роблять і тільки Ощадбанк цього ще не вміє. Прикро.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Низькі стандарти дистанційного обслуговування