Низькі стандарти дистанційного обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Здивувувало, що Ощадбанк до сих пір не може дистанційно розглядати стандартні претензії по операціях з платіжними картками в рамках Міжнародних платіжних систем і змушує фізично звертатись у відділення. І мова не про обставини воєнного часу, коли десятки тисяч клієнтів банку вимушено перебувають за кордоном. Мова про міжнародні платіжні інструменти і їх використання за кордоном, що апріорі визначає можливість розгляду претензій без навантаження на відділення. Всі українські банки це успішно роблять і тільки Ощадбанк цього ще не вміє. Прикро.
Написати коментар