Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відсутність допомоги банку у вирішенні питання

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Aleks583 26 квітня 2023, 18:16
Жахливе обслуговування платіжних карток. При отриманні коштів через банкомат іншого банку, через сервісну помилку, кошти були списані з карти, але не видані банкоматом. Майже годину не міг додзвонитися на гарячу лінію. Потім оператор повідомив, що кошти заблоковані до моменту проведення звірки розрахунків очікуйте протягом 3 робочих днів. Через 3 дні повідомили, що чекати треба до кінця місяця. Далі кажуть — 30 календарних днів с моменту транзакціі. При цьому немає ніякої контретики стосовно того, чи повернуть мені мої кошти. Оператори гарячої лінії абсолютно нічим не здатні допомогти окрім повторювати, що треба чекати звірки
взаєморозрахунків. Цікаво, якби кошти були видані, але не списані з карти, Ощадбанк також 30 календарних днів перевіряв би проведену транзакцію? Навряд чи!!!. Дуже шкодую, що взагалі обслуговуюсь в цьому банку і нікому не раджу.

Коментарі - 3

+
0
natashaGra
natashaGra
26 квітня 2023, 21:05
#
Здесь банк не поможет ничем, пишете им в соцсетях. Может ответят
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
27 квітня 2023, 12:21
#
Шуруй в отделение. заява о спорной транзакции. срок рассмотрения от 45 дней.

В самом приложение прежде чем идти посмотри операция обработана или нет. если обработана то идешь спокойно если нет ждешь пока обработаеться.
+
0
19036256
19036256
27 квітня 2023, 22:15
#
Aleks583, насамперед -перевірте додаток Ощад 24, що там написано? Гроші заблоковано, чи одержано в банкоматі? Якщо «заблоковано», то вони на рахунку.
Відбувся технічний збій техніки, зауважте не Ощадбанку, а іншого банку.Не панікуйте, Ваші гроші автоматично повернуться після інкасації банкомату, бо Ваша картка зафіксована там, Вам треба написати заяву у відділенні Ощадбанку, вказавши усі обставини помилки банкомату іншого банку.Перевіряйте в додатку Ощад24повернення грошей, на гарячу лінію не треба дзвонити, вони в таких випадках не можуть допомогти, бо не мають доступу до банкоматів ВЗАГАЛІ, вони не повинні займатися такою допомогою, банкоматами займається інша служба.Про факт повернення грошей СМС не приходить, тому треба тільки чекати, та перевіряти в додатку Ощад 24.Коли гроші повернуть, не забудьте сюди повернутися та написати про це, бо про помилки пишуть, а про вирішення проблеми забувають відписатися, а інші читають і накручують себе.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Відсутність допомоги банку у вирішенні питання