Ощадбанк не допомагає у вирішенні проблем
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Ситуація наступна: мій близький родич наразі проживає в зоні активних бойових дій, є клієнтом ощадбанку. Працівник банку, який оформлював йому картку невірно вказав вулицю, замість вулиці вписав номер будинку та квартири, і все б нічого, але родич отримав міжнародний переказ, допомогу від ООН і не може отримати його на картку, тому що через помилку працівника Ощаду неможливо здійснити переказ на картку через некоректно введені данні.В відділення банку звернутися неможливо, бо в селищі де він проживає, відділення давно розбомбили, там немає нічого: ні відділень якихось банків, ні пошти, нічого. На гарячій лінії також не допомогли, відправляють звернутися у відділення.Найближче відділення знаходиться у Харкові, але туди майже неможливо потрапити, через постійні обстріли. Мені, як родичці також не змогли допомогти у банку, бо потрібна тільки особиста присутність клієнта ощада для вирішення проблеми, хоча я просила тільки відкоригувати назву вулиці .Єдине, що порадив працівник Ощаду — це щоб мій родич вислав мені довіреність, але як пробачте це зробити, коли в селищі немає ні юриста, щоб зробити цю довіреність, чи якихось поштових служб, щоб мені відправити. Єдине чим «допоміг» працівник — це попередив, що якщо мій родич не отримає міжнародний переказ протягом 30 діб, то він вже його ніколи не зможе отримати. І в мене питання, чому через необачність робітника Ощаду, мій родич і так, знаходячись в дуже скрутному становищі не може отримати допомогу в вирішенні проблеми від банку. І на моє питання як в цій ситуації допомогти родичу, керуючий відділенням відповів: «А ніяк»
Написати коментар
Коментарі - 4
- +
- 0
- StarFighter27
- 29 березня 2023, 14:59
- #
Действительно. Либо доверенность на получение денег, либо нияк
Тут ответственность на обеих сторонах.
С одной — на банке, т.к. действительно из-за того, что у сотрудника руки не из того места растут, банк только и может ответить «ничем не могу помочь» (и отвечает так практически в любом случае; в т. ч. когда на стороне банка технический сбой и когда из-за этого по одной операции деньги списываются 2−3 раза; и да, здесь в таких случаях набегают бототролли либо рассказывая «это вы фишинговый сайт использовали» хотя речь про официальные программы Ощада, либо делают из банка святое рассказами «ну ничего, бывает, значит будет переплата» (и ни слова о рукозадости ITшников банка).
Да и вообще, «Ощадбанк» и современные технологии — это несовместимые вещи. В то время, как для различных вопросов, другие банки предлагают написать электронное заявление или прислать им подтверждающие документы электронным путем — Ощад лишь говорит «приезжайте, постойте подольше в очереди и может чем-то поможем, но не факт».
С другой, люди выбравшие вариант либо остаться на территории боевых действий, либо вообще в оккупации, напрасно пытаются предъявлять претензии заявляя «ну так обстрелы/оккупация, не можем никуда поехать» сами сделали выбор.
Да, вариант куда-то ехать вызвал вопрос «А куда нам выезжать и что там делать будем?». Но при выборе оставаться тоже надо задавать вопрос «И что будем делать?». Потому что отвечая на такой вопрос путем «Ну как-то разберемся» и «Будем решать вопросы по мере» потом грех жаловаться.
Да еще и с Ощадом, не знающим современных технологий
С одной — на банке, т.к. действительно из-за того, что у сотрудника руки не из того места растут, банк только и может ответить «ничем не могу помочь» (и отвечает так практически в любом случае; в т. ч. когда на стороне банка технический сбой и когда из-за этого по одной операции деньги списываются 2−3 раза; и да, здесь в таких случаях набегают бототролли либо рассказывая «это вы фишинговый сайт использовали» хотя речь про официальные программы Ощада, либо делают из банка святое рассказами «ну ничего, бывает, значит будет переплата» (и ни слова о рукозадости ITшников банка).
Да и вообще, «Ощадбанк» и современные технологии — это несовместимые вещи. В то время, как для различных вопросов, другие банки предлагают написать электронное заявление или прислать им подтверждающие документы электронным путем — Ощад лишь говорит «приезжайте, постойте подольше в очереди и может чем-то поможем, но не факт».
С другой, люди выбравшие вариант либо остаться на территории боевых действий, либо вообще в оккупации, напрасно пытаются предъявлять претензии заявляя «ну так обстрелы/оккупация, не можем никуда поехать» сами сделали выбор.
Да, вариант куда-то ехать вызвал вопрос «А куда нам выезжать и что там делать будем?». Но при выборе оставаться тоже надо задавать вопрос «И что будем делать?». Потому что отвечая на такой вопрос путем «Ну как-то разберемся» и «Будем решать вопросы по мере» потом грех жаловаться.
Да еще и с Ощадом, не знающим современных технологий
- +
- 0
- mariupol2023
- 2 травня 2023, 1:35
- #
Не все могут выехать. Как выехать дедушке 92 года, который не ходит ? Как выехать сыну, который смотрит парализованной матерью после инсульта ? и эти люди страдают больше всего !
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |