«ДБАЙЛИВЕ» ставлення банку до клієнтів — пенсіонерів!!!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 49.9 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.1 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
13.03.2023 р. ми звернулися до банку, написали заяву на повернення коштів, на що поацівники банку мені пояснили, що заява опрацьовується до 2 тижнів (14 робочих днів). На моє питання, а що робити бабусі без її пенсії, мені відповіли, що нічим допомогти не можуть, в них така процедура! В мене питання, а як жити людині пенсіонеру під час війни, в якої всі кошти підвисли в повітрі!!! Моєму обуренню немає меж! Чому саме в цьому банку така процедура? Якщо в інших, коли трапляються такі ситуації, кошти повертаються на наступний день? Банк не націлений на комфорт клієнта та не зацікавлений в збереженні клієнтської бази. Своїми діями він відштовхує людей користатися послугами саме цього банку.
Якщо вона такі смішні операції роблять 14 робочих днів, то я можу уявити, що там за безлад та некомпетентне керівництво.
Абсурд!