Проблеми із зарахуванням коштів на картку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
В такій ситуації варто скоріше закрити борг, написати заяву про закриття рахунків, картку знищити і забути слово «Ощадбанк» як страшний сон.
А щодо поповнення рахунку, якщо він в мінусі - краще або робити це через відділення (якщо дуже кортить в черзі стояти), або мати картку в іншому, більш відповідальному банку і з неї вже перекидати кошти на картку «Ощад» (поки у вас є бажання чи необхідність користуватись послугами цього банку)
- +
- +11
- natashaGra
- 10 березня 2023, 12:06
- #
Здесь писать бесполезно, банк решил не отвечать здесь на претензии. Пишите в соцсетях на страницах ощада и пишите жалобу в нбу
- +
- 0
- Олексій Герасименко
- 15 березня 2023, 12:10
- #
З кредитами зьвязуватись це ще той квест я навпаки всі кредитки закрив бо зараз такий час тільки лізти в кредити ще
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
13.02.2023 звернулася у відділення, де мені сказали, що взагалі ніяких операцій по картці в цей час не було, навіть тієї 1 копійки вони не бачать. Я написала відповідну заявку з вказанням точної дати та часу здійснення операції. Мені сказали, що протягом 2 тижнів питання вирішиться.
Рівно через 2 тижні мені подзвонив представник банку та сказав, що при здійсненні інкасаторської перевірки коштів не виявлено, потім зібрали комісію в складі 3-х осіб і за його присутності розібрали металеву частину терміналу — коштів теж не виявили. Потім сказав, що 2,5 місяці вже грошоприймач у терміналі не працює, і я не могла фізично покласти ці кошти. На моє запитання, чому тоді термінал не відключений, або чому немає на ньому повідомлення, що кошти він не приймає, він мені відповів, що інкасатори приїхали через моє звернення. Я попросила переглянути відео. Він пообіцяв зателефонувати пізніше.
03.03.2023 я зателефонувала сама цьому представнику, так, як зберегла його номер. Він спочатку сказав, що забув і добре, що я йому нагадала. Потім виправився і сказав, що телефонував у відділ безепеки, проте вони не взяли трубки. Пообіцяв записати мій номер телефону і особисто проконтролювати. Проте, так і не зателефонував.
На мої дзвінки 08.03.2023 та 09.03.2023 він просто не відповідає.
У підсумку що я маю: з моїх мінус 354 грн. за цей місяць сума боргу збільшилася до мінус 1193 грн. Тобто за цей місяць окрім боргу по кредиту мені нарахували ще й борг за прострочення платежу.
Хотілося б знати, коли банк вирішить моє питання, і наскільки за цей час виросте сума по просторочених платежах, які стали такими з вини банку?
Можливо варто в такій ситуації написати звернення у поліцію?