ШАХРАЙСТВО
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Багато писати не буду — не цікаво, та й згадувати гидко… моє обурення зовсім не за ту суму, яку у мене забрали шахраї, моє обурення в тому, що ощад банк не хоче розібратися з цією ситуацією…на сьогодні тисячі людей потрапили в таку ситуацію, коли від імені ОЩАДБАНКУ приходять смс і повідомлення в вайбері і ти НЕ ВКАЗУЮЧИ ПАРОЛІ І ПІН КОДИ залишаєся без гроші, при цьому працівники банку мені стараються доказати, що я сама винна, що я якоби робила не так як було, а так як вони вважають…звертаюся до заступника начальника головного управління з роздрібного бізнесу О.М.Дуброва… Скажіть, будь ласка, де ви прочитали в моєму зверненні: 1) що я давала всі свої дані…2) що я прошу повернути мені кошти…3) що я не знаю умов кредитного договору і т.д… ви явно не читали моєї заяви!!! А жаль… я просила надати кредитні канікули на три-чотири місяці щоб повернути суму кредиту, яка була вкрадена шахраями через ваші мережі вайбер та повідомлення при цьому ще раз підкреслюю — Я НЕ ДАВАЛА НІЯКИХ ДАНИХ ОКРІМ ПРОСТО НОМЕРА КАРТКИ!!! це недолік роботи вашої служби безпеки, між іншим ви ж гарантуєте безпеку і конфіденційність своїм клієнтам…ще раз повторюся справа не в грошах, справа в тому, що ви з клієнтів «за людей» не сприймаєте…я довго думала, але всетаки вирішила придати цю ситуацію розголосу — соц мережі, телебачення тощо… так не може бути…ви наживаєтеся на клієнтах за рахунок космічних відсотків, а ще й не захищаєте від шахраїв…таке враження, що шахраї ваші рузі…
Написати коментар
Коментарі - 22
Увы. Но нельзя ВООБЩЕ общаться с мошенниками. Люди почему-то думают, что если они мошенникам не говорить пин коды, пароли, то мошенники не смогут забрать деньги. А это глубокое заблуждение — мошенникам это и не надо. Им достаточно знать данные вашей карты. Так, что вины банка в том, что мошенники вас обманули, нет никакой. Увы, но вы сами, своими руками и устами отдали свои деньги мошенникам. Но на будущее совет — как только вам по телефону говорят, что звонят из банка, из службы его безопасности и что нужно прояснить какие то вопросы — просто берите и ложите трубку не отвечая ни на какие вопросы. Лучше перестрахуйтесь и придите а банк лично, если есть какие то вопросы
- +
- 0
- СЕРГЕЙ харьков
- 2 березня 2023, 19:35
- #
А ну ка спец …расскажи как мошенники сняли деньги если она не говоорила пин код…
ОНА НЕ ВИНОВАТА! а ты защищаешь ука банк
ОНА НЕ ВИНОВАТА! а ты защищаешь ука банк
- +
- +40
- Ukrsamover
- 2 березня 2023, 20:10
- #
Пин код нужен только для снятия налички в банкомате или через кассу банка. мошенникам пин не нужен. им нужен номер карты. который Вы сами им назвали.
С мошенниками вообще нельзя общаться,при чём здесь вина банка?Банк не виноват,что мошенники назвались его именем.А ну ка НЕ спец,расскажи,как банк мог помочь мошенникам?
Ви погано прочитали мій відгук (не уважно)…я чітко вказую, що мені всі повідомлення прийшли від імені банку — смс і вайбер…звідки мені завжди приходять повідомлення про зарахування і зняття коштів…хто за це відповідає? банк? так банк!!! якщо у них зламали систему — їх проблеми і нехай несуть відповідальність…
Vvv030268,я повністю піддержую не Вас,а попереднього коментатора.Служба безпеки банку,як називається-вірно безпека БАНКУ,а не клієнтів,які самі винні,для таких клієнтів є поліція,яка займається шахраями.Я в Ощадбанку тримаю свою пенсію вже дев’тий рік,були випадки,коли присилали фєйкові СМС,коли з’явився viber,в чат-боті на Телергам-каналі теж стикнулася з шахраями,але я чітко пам’ятаю,що можна,а що не можна розголошувати,коли шахраї просили,від імені банку секретну інформацію,я їм не розголосила,і в них лопнув терпець,вони мене почали ображати.Подивіться на це спілкування по ссилці https://www.otzyvua.net/uk/oschadbank.html#fancybox-button-gallery-4 .Запам'ятайте не тільки Ощадбанк.а й всі інші українські банки не шукають шахраїв,не розслідують шахрайські діі,це не входить до їхньої компетенції.Цим займається тільки поліція.Шахрайських схем дуже багато,і з’являться все нові і нові.Згадайте,Вам не дзвонили зі служби безпеки мобільного зв’язку,з'явилася нова схема,і гроші крадуть після спілкування з такою «службою безпеки»,за допомогою мобільного зв’язку крадуть гроші з банковських рахунків. Ви довго думали писати чи ні,а про такі випадки ТУТ вже давно писано тисячі разів,і не тільки в Ощадбанку,можете пошукати на відгуках інших банків. І що скажете що у всіх банках служба безпеки банку погано працює?
Я перепрошую, але ви дууже погано прочитали мій відгук… повторювати не буду… я нічого не давала і повідомлення мені прийшли не від чатботу, а з вайбера банку, який і зараз мені надсилає повідомлення про банківські операції… я впевнена, що без працівників банку це не можливо здійснити…
Так е фейкови чат боти ощад viber telegram. для того щоб наних непопадати на офіційному сайті е іх адреси і будьте уважними.і невина банка що ви зайшли на фейкови чатботи.
Фраза «служба безпеки» в отношении Ощада — это явно шутка. Либо существует для галочки.
Как и служба поддержки.
В телефонном режиме умеют лишь отвечать «ничем не могу помочь, разбирайтесь сами». Даже когда проблема именно на стороне банка (особенно техническая, с их глючным интернет-банкингом).
Даже на этом сайте вместо официального представителя банка, который обрабатывает отзывы и обеспечивает обратную связь, присутствуют лишь боты, задача которых оставлять комментарии в стиле «Да вы сами виноваты. Банк тут ни при чем» и «Ну да, есть техническая проблема у банка. Но ничего ж страшного от этого».
Как и служба поддержки.
В телефонном режиме умеют лишь отвечать «ничем не могу помочь, разбирайтесь сами». Даже когда проблема именно на стороне банка (особенно техническая, с их глючным интернет-банкингом).
Даже на этом сайте вместо официального представителя банка, который обрабатывает отзывы и обеспечивает обратную связь, присутствуют лишь боты, задача которых оставлять комментарии в стиле «Да вы сами виноваты. Банк тут ни при чем» и «Ну да, есть техническая проблема у банка. Но ничего ж страшного от этого».
Давайте конкретику, а то получается бла бла бла обом всем и ни очем напишите свой вопрос, а то значтит мы боты ну тогда вы троли.
Вот-вот, точно. У «Ощада» не просто боты, а бототролли.
Видя перечень отзывов (в т.ч. мой) уже включают режим «О чем речь? Первый раз слышим о каких-то проблемах. А если отзывы в перечне — так лень же читать. Лучше потроллим чтобы люди по сто раз повторяли проблемы банка, но в ответ расскажем, что на самом деле банк святой и обвинять его не стоит».
Видя перечень отзывов (в т.ч. мой) уже включают режим «О чем речь? Первый раз слышим о каких-то проблемах. А если отзывы в перечне — так лень же читать. Лучше потроллим чтобы люди по сто раз повторяли проблемы банка, но в ответ расскажем, что на самом деле банк святой и обвинять его не стоит».
Igorzyden,боты это те,которые не имеют счетов Ощадбанка,но считают нужным сидеть на сайте отзывов этого банка и рассказывать страшилки.Зайдите на сайт своего банка и делитесь ТАМ своими мыслями так сказать личным опытом,там они нужнее,а здесь просто пук в луже.
Вибачте, а як визначити що е чи немае рахунків в ощад?
Раньше звонили с телефонов мобильных операторов,а когда банк ответил официально,что они не звонят клиентам с номеров мобильных операторов,мошенники начали звонить с номера 044,типа номер офиса,номер +380445381676-мошенников,перд тем,как слушать их и рассказывать свою секретную информацию,проверьте по интернету этот номер и Вы узнаете, оттуда,что это мошенники.
Шановні, це ж Ощад банк…ніхто вам не допоможе…ні Дуброва, ні «степова»))))), вони від «жиру» втратили людяність…
«Шановні, це ж Ощад банк…ніхто вам не допоможе…»
???
А причем тут «Ощад» или не «Ощад»?
Потерпевшая САМА ЛИЧНО выдала мошенникам информацию о своей карте . Мошенники этим воспользовались .
А теперь расскажите — в каком банке Украины потерпевшей бы кинулись бы возвращать ее деньги ??? ДА НИ В КАКОМ ??? Денежки уже давно «тю-тю» . В лучшем случае если полиция найдет мошенников .
Но нести то, что это именно в «Ощаде не допоможуть» — откровенная брехня . В любом банке Украины уже бы не помогли, не только в Ощаде
???
А причем тут «Ощад» или не «Ощад»?
Потерпевшая САМА ЛИЧНО выдала мошенникам информацию о своей карте . Мошенники этим воспользовались .
А теперь расскажите — в каком банке Украины потерпевшей бы кинулись бы возвращать ее деньги ??? ДА НИ В КАКОМ ??? Денежки уже давно «тю-тю» . В лучшем случае если полиция найдет мошенников .
Но нести то, что это именно в «Ощаде не допоможуть» — откровенная брехня . В любом банке Украины уже бы не помогли, не только в Ощаде
- +
- +15
- Валерка Котовский
- 12 березня 2023, 12:45
- #
Не переходите ни по каким ссылкам под предлогом ощад банка, или других банков, это фишинговые ссылки которые создаются под видом сайта любого банка где вы думаете что вводите пароли в ощад24 а на самом деле передаёте пароли мошенникам…Всегда проверяйте название сайта чтобы совпадало с оригиналом, саму ссылку в строке поиска.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |