Знущання над пенсіонерами
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 13
OLENA2023, а навіщо Ви самі привчаєте до «шоколадок»? Батьки знімають свої кошти, а не позичають у банку.Я розумію, що готівку можуть виборочно своїм знайомим видати, але якщо Ви бачите, що багато платять коммунальні,і готівка в кассі є, то просто кажете попросіть завідуючого, хай вона віришить питання видачі готівки.Хай Ваші батьки не переживають, а продовжують користуватися своїми коштами без актуалізації, я бачила відповідь працівника банку, якщо немає можливості, продовжуйте користування.а пройти можливо пізніше.
- +
- 0
- SergeyNina
- 5 січня 2023, 6:23
- #
Какая то чепуха. Если они уже клиенты банка то данные 100% есть иначе как они выдали карту.
Конечно это чепуха! Но вот такие тупые ответы дают сотрудники банка.
Пожилые люди, которым трудно передвигаться, едут из села в районный центр за 60 км, стоят в огромной очереди чтобы услышать вот такую чушь.
Если в отделении лег сервер или глючит база данных, то повесьте объявление, что б люди зря в очереди не стояли, неужели это так трудно.
Пожилые люди, которым трудно передвигаться, едут из села в районный центр за 60 км, стоят в огромной очереди чтобы услышать вот такую чушь.
Если в отделении лег сервер или глючит база данных, то повесьте объявление, что б люди зря в очереди не стояли, неужели это так трудно.
Самое печальное, что если карта открыта в Бахмуте, то надо ехать туда… в Донецкую обл. Другие области актуализировать ее не могут.
Шось ви, шановна, не договорюєте.Якась маячня. Спробую додати свою думку: батьки живуть на окупованій територіі і не мають змоги доїхати до вас, мешканки Чернігівської обл., де вони отримували картку, щоб пройти актуалізацію. А ви, як донька, користуєтесь карткою і знімаєте готівку . Тому і проблеми зі зняттям. Це зовсім друга історія. А відсутність в базі данних — це вже ваши фантазіїї.
Цікава думка. Але ощад м.Рівне не може провести актуалізацію фізично присутнього власника картки, тому що картка відкрита у відділені Донецької обл., і вони не бачать даних цієї людини. Є думка, що сам Ощад обмежив внутрішній доступ між регіонами на час військового стану.
Банк запрошує до любого відділення для актуалізації. Надаю отримане смс:
Шановний клієнте!
Запрошуємо Вас до найближчого відділення для поточної актуалізації Ваших даних згідно вимог НБУ.
Для цього потрібно взяти з собою лише паспорт та ІПН.
Більше інформації: https://www.oschadbank.ua/actualization
Батькам теж прийшла така смс, але це брехня. Неможливо пройти актуалізацію в любому, найближчому, зрочному відділенні . Це ми зрозуміли з третього разу! То в них база не працює приходьте іншим разом, то база працює але в базі вас не видно, а останній раз послали в іншу область. В тому то і біда, те що Банк пише в смс , в реальності не працює , де отримував картку туди і їдь. Нікого не хвилює твій вік, чи стан здоровья, чи інші причини. Хіба це не знущання?
Зараз я знаходжусь не за місцем реєстрації/обслуговуючого відділення, чи можу я звернутись для актуалізації даних до найближчого відділення Ощадбанку?
Так, Ви можете заповнити анкету-опитувальник в найближчому до Вас відділенні, а менеджер надішле інформацію до обслуговуючого відділення.
Але менеджери у відділені відмовляються, бо сайт для них не є вказівкою. Вони це виконають коли будуть внутрішні вказівки від керівництва з Києва.
Так, Ви можете заповнити анкету-опитувальник в найближчому до Вас відділенні, а менеджер надішле інформацію до обслуговуючого відділення.
Але менеджери у відділені відмовляються, бо сайт для них не є вказівкою. Вони це виконають коли будуть внутрішні вказівки від керівництва з Києва.
Шановний svc62)), це не мої фантазії , а некомпетентних співробітників відділення банку. І те що відбувається взагалі в Ощадбанку дійсно якась маячня. Раніше батьки жили в другій області (вона не окупована) і там вони отримали пенсійні картки, тепер живуть в селі Чернігівської області і не можуть пройти цю актуалізацію от і вся історія. Чому так ? чітко ніхто в банку пояснити не може , не гаряча лінія, не керівництво відділення.
Актуалізація виявилася не такою вже і проблемною, чоловік пройшов ії за 5хвилин, але,є АЛЕ,її можливо пройти в межах однієї області, де відкривався рахунок.Чому працівники банку зразу не питають у людей, які приїхали здалеку,-«в якій області Ви відкривали рахунок?» і все, ато то система не працює, то сайт Вас не бачить.Або Допишить в СМС,« в будь якому найближчому до Вас відділенні ВАШОЇ ОБЛАСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ».
- +
- 0
- Кристина Николенко
- 2 лютого 2023, 8:49
- #
Взагалі, це не вірна інформація, актуалізувати дані по карті можна навіть через інший регіон, для цього треба, сказати працівнику банку, щоб він связався з тим відділенням де клієнт обслуговується, та відправить відповідну заявку. Всіх клієнтів ощадбанк водить за ніс. Тому коментарі частіше всього залишають саме працівники, які взагалі не хочуть працювати . А просто видсиджують свою дупу на відділенні
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Їм кожен раз відмовляють по причині відсутності таких клієнтів в базі. Це неможливо! Вони є клієнтами Ощадбанку і отримують пенсію щомісяця на картку. Ми звертались на гарячу лінию і до керівника відділення, домогти ніхто нічим не може.
Скажіть, будь ласка, як вирішити цю проблему?
Напевно треба змінити банк, інакше мої батьки просто залишаться без пенсії. Відстань до найближчого відділення 60 км, у них не має змоги приїзджати туди кожен день, та й навіщо марно витрачати останні сили і кошти щоб знову отримати відмову.
Взагалі в цьому відділенні процвітає хамство і корупція. Хочеш наприклад зняти готівку в касі — давай «шоколадку».
Мета Ощадбанку знищити якомога більше пенсіонерів.
Зупиніть це свавілля!