Хамське відношення. Не компетентний персонал
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Не за власним бажанням довелось стати клієнтом цього банку,і тепер стало зрозуміло чому цей банк не зважаючи на весь його ребрендинг вважають відсталим. Особливо хочу «відзначити» відділення на пр-ті Маяковського 73а, Деснянський район (ж/м Троєщина).В цьому відділенні працюють не компетентні працівники, в яких просто хамське відношення до своїх клієнтів,і клієнтів які прийшли на обслуговування. Я звернулась до даного відділення 28.12.2022р. о 09:00 годині, з питанням отримати переказ від організації яка перерахувала мені кошти за оренду землі, ці кошти треба отримати саме в Ощадбанк. Касир відділення, а саме Тританіченко Катерина Василівна, я взагалі не розумію як така не вихована людина, може працювати з людьми.Вона з першого погляду уже була не задоволена, що до неї звернулись, спочатку сказала що у неї нема коштів, але потім все-таки взяла документи, щось набирала у системі і запитала з якої організації переказ, після цього без слів викинула документи і поставила табличку, після запитання що мені робити далі, вона сказала «не знаю, в мене система не працює», тобто люди з самого ранку чекають під відділенням щоб почути що у банку якісь технічні проблеми, при тому що співробітники навіть не намагаються їх вирішити,і строки вирішення теж не надають, але дозволяють собі в такому тоні спілкуватись з клієнтами. Мені не зрозуміло, як Державний Банк, який має бути прикладом для інших банків, в такий тяжкий час, дозволяє собі таке не людське відношення до клієнтів.
Відповідь банку
28 грудня 2022, 11:33
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та неприйнятну поведінку працівників банку. На жаль, інколи може виникнути помилка в системі, та ми намагаємося її вирішити в найкоротші терміни. Хочемо звернути увагу, що Ви завжди може призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати. Також, грошовий переказ можна отримати дистанційно в додатку Ощад або ж у веб-банкінгу Ощад 24/7.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 1
- +
- 0
- Юлія Зубко
- 28 грудня 2022, 15:21
- #
Я хотіла б отримати зворотній зв’язок від співробітників саме цього відділення,як саме буде вирішуватись запитання і які міри будуть прийняті до конкретного співробітника,тобто касира Тританіченко Катерини Василівни,уже не перший раз стикаюся з її хамством. На мою думку працівники які переходять на особистості,не кваліфіковані не мають працювати з людьми.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |