Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не ввічливі працівники

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Доброго дня. Вчора зіткнулися не дуже з хорошою ситуацією. Хотіли отримати кошти з рахунку, на який надійшли кошти від ООН. Але начальниця Ощадбанку вийшла і почала до людей погано розмовляти. Почала говорити, що навіщо ви сюда приперлись (так і сказала). Що у вас там в Снігурівці є своє відділення туда і їдьте. Ми їй відповіли ми там не можемо вже неділю кошти отримати, бо там черги вже на дві неділі вперед. На що нам відповіла працівниця банку, що мені все одно, що там у вас. Вже надоїли тут всі з сел ваших та Снігурівки. Протест сюди, як наче медом намазано. Люди добрі то скажіть мені тоді, а яка різниця в якому відділенні людина хоче зняти кошти. Чому це дає право комусь так з людьми з де окупованих територій так розмовляти. Скільки місяців ті люди терпіли. А теперь ще й не можуть просто забрати свої кошти.?! Позор таким людям, що працюють на високій посаді в відділенні. Дякувати тільки одній добрій людині, яка там працює в кассі. Зверніть будь-ласка увагу на те, як розмовляють з людьми.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 грудня 2022, 11:25
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності та неприйнятну поведінку працівників банку. Ми обов'язково проведемо роботу з працівниками відділення в яке Ви зверталися, для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Для нас важливий кожен клієнт, і ми докладатимемо всіх зусиль щоб покращити клієнтоорієтованість нашого персоналу.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися