Неприпустима поведінка працівників
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- +1
- StarFighter27
- 24 грудня 2022, 19:56
- #
То, что конечно Светлана на Вас выплеснула злобу — это плохо, но позвольте уточнить детали: Вы пришли карту оформлять или забирать?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Всі курси банку |
Мета мого візиту — отримання картки відповідно до смс-повідомлення, проте я її не отримала: виявилася помилка під час попереднього оформлення у написанні прізвища. За словами завідувачки сектору РБ пані Ольги МУСІЄНКО «відбувся збій у програмі».
Проте це з’ясувалося біля каси, за віконцем якої працювала пані Світлана ЗАГАЙНОВА, поведінка котрої мене дуже вразила. Десь хвилин 15 вони між собою у моєї присутності з’ясовували, що робити з карткою.
У відділенні банку біля кас знаходилася величезна черга громадян різного віку, які спостерігали за «спілкуванням». На їх очах у відповідь на моє запитання «що не так із цією карткою?», пані Світлана ЗАГАЙНОВА почала голосно кричати мені у віконце про те, що вона «не віддасть картку». Я ввічливо попрохала її перестати кричати на мене та пояснити, що мені робити та чи зможу я зняти кошти з рахунку без картки. Проте касирка у агресивному тоні відмовила мені у поясненнях, продовжила кричати, червоніючи при цьому, у результаті чого я зніяковіла та дуже засмутилася.
Займаючи посаду керівника великого закладу загальної середньої освіти, я не звикла до такого відношення, яке собі дозволяє пані Світлана ЗАГАЙНОВА під час виконання своїх посадових обов’язків та обслуговування людей у касі.
Це принизило мою гідність перед іншими, сформувало у мене негативне відношення до Ощадбанку як державної фінансової установи. Все своє роздратування пані касирка виплеснула на мене російською мовою. Погодьтеся, в умовах війни, коли рф безжально нищить культурні надбання, національну ідентичність, історичні традиції нашого народу, ми не маємо права не стояти на захисті державної мови та ігнорувати Закон України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Повернувшись до столику завідувача сектору РБ пані Ольги МУСІЄНКО ми не змогли вирішити конструктивно проблему, яка виникла. На моє прохання звернутися за допомогою до керуючого ТВБВ № 10012/0597, дізналася, що пан Ігор КОРШУНОВ є відсутнім, а значить, не зможе оперативно допомогти у вирішенні ситуації, яка склалася.
У підсумку маємо: надмірно витрачений дорогоцінний час, зіпсований настрій, невирішена проблема та необхідність ще раз повернутися у відділення.
Після такого «обслуговування» виникло бажання закрити свій рахунок та надалі обходити стороною Ощадбанк.