Ощадбанк масово заблокував вхід до застосунку жителям ТОТ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Доброго вечора! Сталося чергове свавілля Ощадбанку, досі небачених масштабів. Вчора вдень я намагалася зайти до застосунку Ощадбанка (новий Ощад), але зайти не вдалося, застосунок написав, що код доступу невірний. Я злякалася і почала шукати інформацію в Інтернеті, телефонувати друзям-пенсіонерам і виявилося, що ця проблема масова, у більшості жителей ТОТ. Ми вирішили почекати день, можливо стався збій, але сьогодні нічого не змінилося, окрім того, що застосунок тепер ще пише «перевірте оновлення додатку». Офіційних коментарів від банку немає, на гарячій лінії сказали також оновити додаток, АЛЕ він в мене останньої версії, оновлень у Play Market немає! Я не дивлячись на свій вік добре орієнтуюсь у гаджетах і завжди стежила, щоб версія Ощаду була актуальною! Деякі люди писали, що раніше отримували повідомлення що 20.12.2022 стара версія перестане працювати, але як це відноситься до актуальної версії? На мої слова оператору що версія в мене актуальна мені порекомендували «просто переустановити» додаток. Але я знаходжусь на окупованих територіях біля самого Азовського моря, в мене немає зв’язку взагалі! Оператор намагався вирішити мою проблему і запропонував отримати код у Viber, але на жаль я маю лише Telegram, у свій час на жаль Вайбером не користувалась. Оператор молодець, але що робити мені в цій ситуації? Я живу на свою пенсію, інших джерел доходу у мене немає. Чому один з найбільших банків допустив таку ситуацію і ніяк її не коментує? А головне — що у цій ситуації повністю винен саме банк, бо заблокував вхід для актуальної версії додатку! Ощадбанк — один з найвідсталіших банків країни, я вже промовчу про відеоідентифікацію і вхід по пін-коду без SMS, які є у ПриватБанка, але на другий день морозитися і не коментувати ситуацію — це вже занадто. Виправте, будь ласка, цю проблему, ви віднімаєте у людей доступ до останніх їх грошей.
Відповідь банку
21 грудня 2022, 17:51
Добрий вечір. Якщо в Play Market у Вас не відобразилося останнього оновлення додатку, тоді рекомендуємо перевстановити додаток та спробувати увійти повторно. Якщо у Вас відкритий рахунок на непідконтрольній території, тоді оператор дійсно може налаштувати отримання повідомлень на Viber для входу в додатку Ощад, після чого можна встановити вхід та підтвердження операцій за допомогою коду доступу або відбитку пальця. Тому, при можливості, рекомендуємо встановити Viber на телефон, та спробувати увійти повторно. Перепрошуємо за незручності.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.4 | 50.05 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.1 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||