Безвідповідальність та некомпетентність
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Повернувшись додому, перевірив залишок по картці в додатку Ощад24 і виявилось що, кошти списано з рахунку двічі.
Я одразу, ще не пройшло й години з моменту здійснення операції, зателефонував на гарячу лінію Ощадбанку, мені заспокоїли, сказали, що кошти з картки ще не списані, операції на розгляді та протягом доби (максимум три дні) кошти будуть поновлені. Через добу коштів немає, я знову звернувся на гарячу лінію Ощадбанку. Оператор Ліна мені повідомила, що обидві операції банком проведені, що це мною знято кошти обидва рази, а якщо я з чимось незгоден «пишіть заяву у відділення, яку буде розглянуто впродовж 30 днів» ї що я сам винен, оскільки користувався банкоматом іншого банку.
13.12 я звернувся до ТВБВ № 10026/020, але менеджер поставив мені вимогу, що прийме від мене заяву, тільки після того, як я підпишу згоду на списання з моєї картки 500 грн. комісії, тоді вони займуться моїм питанням. Якщо я не згоден заплатити 500 грн. «чекайте 30 днів, на 31 приходьте, приймемо заяву і якщо Приватбанк сам повідомить про те, що кошти за операцією не видано, тоді ми вам їх повернемо».
Розуміючи з яким банком я маю справу, я відповідно до ЗУ «Про звернення громадян» все ж направив відповідні претензії до центрального офісу та відділення, але реакції нуль.
Я не буду зараз виносити на загал прізвища та посади осіб з якими мені довелось спілкуватися, але загальне враження — некомпетентність, байдужість, фрази на кшталт «не треба мені зайвої роботи», це просто жах.
Через помилки банку (сподіваюсь, що це збій в роботі, а не щось інше) я втратив значну частину своєї пенсії, а відповідальності з боку банку ніякої.
Якщо Ощадбак не може забезпечити надійної, відповідальної роботи навіть з такою вразливою категорією людей, як пенсіонери — інваліди, навіщо такий банк береться за таке обслуговування.