Мінфін - Курси валют України

Встановити

Безвідповідальність та некомпетентність

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
ViktorVoln 15 грудня 2022, 8:28
11 грудня я намагався зняти з картки Ощадбанку власні кошти в сумі 3000 грн. в банкоматі Приватбанку (САК29213), спроба виявилася невдалою, кошти банкомат мені не видав, на екрані банкомату було написано — «операцію не проведено, кошти з картки не списано» та ще купа технічної інформації. Я, впевнений, що гроші з картки не списано, підійшов до банкомату поруч (САК29212) та зняв ці 3000 грн.
Повернувшись додому, перевірив залишок по картці в додатку Ощад24 і виявилось що, кошти списано з рахунку двічі.
Я одразу, ще не пройшло й години з моменту здійснення операції, зателефонував на гарячу лінію Ощадбанку, мені заспокоїли, сказали, що кошти з картки ще не списані, операції на розгляді та протягом доби (максимум три дні) кошти будуть поновлені. Через добу коштів немає, я знову звернувся на гарячу лінію Ощадбанку. Оператор Ліна мені повідомила, що обидві операції банком проведені, що це мною знято кошти обидва рази, а якщо я з чимось незгоден «пишіть заяву у відділення, яку буде розглянуто впродовж 30 днів» ї що я сам винен, оскільки користувався банкоматом іншого банку.
13.12 я звернувся до ТВБВ № 10026/020, але менеджер поставив мені вимогу, що прийме від мене заяву, тільки після того, як я підпишу згоду на списання з моєї картки 500 грн. комісії, тоді вони займуться моїм питанням. Якщо я не згоден заплатити 500 грн. «чекайте 30 днів, на 31 приходьте, приймемо заяву і якщо Приватбанк сам повідомить про те, що кошти за операцією не видано, тоді ми вам їх повернемо».
Розуміючи з яким банком я маю справу, я відповідно до ЗУ «Про звернення громадян» все ж направив відповідні претензії до центрального офісу та відділення, але реакції нуль.
Я не буду зараз виносити на загал прізвища та посади осіб з якими мені довелось спілкуватися, але загальне враження — некомпетентність, байдужість, фрази на кшталт «не треба мені зайвої роботи», це просто жах.
Через помилки банку (сподіваюсь, що це збій в роботі, а не щось інше) я втратив значну частину своєї пенсії, а відповідальності з боку банку ніякої.
Якщо Ощадбак не може забезпечити надійної, відповідальної роботи навіть з такою вразливою категорією людей, як пенсіонери — інваліди, навіщо такий банк береться за таке обслуговування.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 грудня 2022, 10:14
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Якщо банкомат іншого банку не видав Вам кошти по карті Ощадбанку, то для їх повернення потрібно написати заяву у відділенні. Комісія 500 гривень про яку повідомили працівники, стягується тільки в разі безпідставного оскарження операції.

Коментарі - 7

+
0
19036256
19036256
15 грудня 2022, 10:09
#
Не переживайте та не беріть в голову,Ваші кошти,не видані 3000будуть повернуті на Вашу картку.Ніякої безвіповідальності не має,той,хто Вам порадив заплатити 500грн. був не правий.Пишіть заяву В Ощадбанку, на повернення,та чекайте,одна доба,це дуже мало,гроші повернуть десь на слідуючий тиждень.Поки Ощадбанк зробить запрос в Приват,поки Приват проведе інкасацію,поки передасть до Ощадбанку пройде не мало часу,та й ще відключення світла будуть заважати.Нікого не слухайте та не платіть нічого,це не Ваш випадок,у Вас помилка банкомату,ніякого розслідування не потрібно.Але гроші неодмінно повернуть,не накручуйте себе.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
15 грудня 2022, 23:05
#
Вам не нужно платить 500 гривен. У вас сбой в банкомате. Заявку делаете в отделении и вся надежда на службу инкассации приватбанка. По срокам от недели до месяца. Вам нужно было сделать фото технической информации на экране банкомата так было бы намного быстрее разбираться техникам приватбанка.
+
0
Олексій Герасименко
Олексій Герасименко
16 грудня 2022, 21:05
#
Та в любому супермаркеті простіше на касі кошти зняти, чим мати діло з їх і чужими банкоматами
+
0
19036256
19036256
17 грудня 2022, 14:29
#
Олексій Герасименко,«Якщо ви знімаєте готівку з платіжної картки одночасно з проведенням операції оплати через ПОС термінал, що встановлений на касі торгово-сервісних підприємств, то за зняття готівки є комісія. Якщо ПОС термінал Ощадбанку — 2 гривні, якщо ПОС термінал іншого банку — 1,5% + 5 гривень».В супермаркетах нет ПОС Ощадбанка, поэтому с 1000грн. комиссия получается 20грн.
+
0
ViktorVoln
ViktorVoln
27 грудня 2022, 20:12
#
Простіше взагалі не мати справ з Ощадбанком, банк деградує на очах, з кожним роком рівень обслуговування стає гіршим, хамство, небажання слухати клаєнта, непрофесійність…
+
0
ViktorVoln
ViktorVoln
27 грудня 2022, 19:59
#
Навіщо ви (Ощадбанк) пишите неправду, проблема НЕ ВИРІШЕНА, на сьогодні кошти не те що не повернуті, але з мене продовжують вимагати додаткові 500 грн. за прийняття відповідної заяви на повернення коштів
+
0
Moderator
Moderator
27 грудня 2022, 20:08
#
Відповідь надана в особисті повідомлення.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Безвідповідальність та некомпетентність