У всіх бувають глюки, лише в глюках Ощаду винен клієнт.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| PLN | 9.7 | 10.4 |
| USD | 41.9 | 42.45 |
| Всі курси банку | ||
2. Через кілька місяців на неактивованій кредитній картці почався рух коштів то в «плюс», то в «мінус», тобто надавали «кредитний ліміт» якимось дивним способом, при якому картка уходила в «мінус».
3. Подала заявку на відключення СМС-інформування, яке не виконали «по технічним причинам», чим загнали «зарплатну» карту в «мінус». (Коли подібне сталося в Приваті, то помилку виправили і кошти повернули) По номеру 0800 співробітник банка заявила, що про «технічні помилки» мені начебто повідомляли, але підтвердити це вони не можуть. (Приват, значить помилки виправляє, а Ощад наплював і забув. І в це проблема кліента, що вони списували кошти і заганяли картку в борги, не присилаючи про це повідомлення).
4. Коли прийшла у відділення закривати картку, зав.відділення ще й дозволила собі в хамському тоні заявити, що ще невідомо, чи була заявка на відключення.
Висновок: гидкий банк в якому не виправляють технічні помилки, списують кошти і в своїх недоліках звинувачують клієнтів.