У всіх бувають глюки, лише в глюках Ощаду винен клієнт.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 10
Olhakt.cкоріше всього по «технічним причинам«у Вас по Вашому тарифу НЕ МОЖЛИВО відключити СМС,і це не помилка, тому виправляти ії не можливо.
Мені оператор на 0800 сказала, що це саме технічна помилка. Ба більше, що мені нібито відправляли СМСінформування, про помилку. Називала дати і час.__
От якби сказали, що неможливо, не проблема.__ Але, якщо технична помилка, то її повинні виправляти, а не розповідати мені, що в разі тех.пом. вони клієнту нічого не винні продовжувати списувати [красти] гроші з рахунку за послугу, яку (а) не надавали, (б) заганяти картку в мінус, зважаючи, що це зарплатна картка і мінусовий баланс на ній не передбачений.
- +
- 0
- SergeyNina
- 1 грудня 2022, 19:49
- #
Смс информирование нельзя отключить если вы используете ощад 24/7.
- +
- 0
- Qwerty1999
- 1 грудня 2022, 19:55
- #
Всё возможно, если хоть иногда включать мозги…
Я неоднократно публиковал лайфхак,
в том числе, и на тему как продолжать
пользоваться и интернет-банкингом
и мобильным приложением, получать
смс-ки и не платить за них абонплату…
Я неоднократно публиковал лайфхак,
в том числе, и на тему как продолжать
пользоваться и интернет-банкингом
и мобильным приложением, получать
смс-ки и не платить за них абонплату…
Це вони так кажуть, але вони повинні виконувати заявку по відключенню, бо це можливо зробити, але вони просто не хочуть. І, як мені розповіла співробітниця, вона добилася цього, нагадавши мені мій же метод (комент/відповідь нижче про те, як я закривала кредитний рахунок), просто шантажем «не піду, поки не відключите».
- +
- 0
- SergeyNina
- 2 грудня 2022, 0:13
- #
Вам проще управлять этими действиями в телеграмм боте ощадбанка, я маме выключил смс информирование, уведомления приходят на e-mail, ощад 24/7 вроде отключил, пользоваться ощад 24/7 трудно так как часто платежи даже на небольшие суммы в 10−20к гривен были на проверке по 3−48−72 часов.
- +
- 0
- SergeyNina
- 2 грудня 2022, 0:16
- #
Неактивированниой кредитной карты не бывает, если вам её выдали то она уже активна, лучше посмотрите в телеграмм боте ощадбанка по вашему финансовому номеру телефона какие карты и счета у вас есть
Так, банк вважає її активованою, бо вона прив’язана до рахунку, а рахунок власність банку і,
як пояснив мені працівник банку, банк може надати мені кредитний ліміт без моєї заявки. О’кей.
Але чому замість «надати», тобто на картці повинні були з’явитися [банківські] кошти, банк зробив мені «мінус», було не зрозуміло. Тобто, я карткою не користувалася, не активувати пін-код через банкомат, тощо. Мені її нав’язали разом з зарплатним проектом і при цьому загнали в «мінус». Я закрила рахунок через 20хв., як виявила це, благо відділення за кілометр від роботи. При цьому співробітник щось там мутив, поки я не сказала, що не вийду з відділення поки мені не нададуть довідку з «мокрою» печаткою, що рахунок ****, який був вказаний в додатку, як мій кредитний, закритий.
До речі, в один мій візит, у відділенні при мені стався ще такий епізод: прийшов клієнт, щоб достроково забрати вклад (йому залишався десь тиждень до строку), йому відмовили мотивуючи, що договір складений так, що його не можливо достроково разірвати. О’кей, нехай вони праві, але чоловік засумнівався, бо був впевнений, що там такого не було. На моє зауваження , що можна клієнту показати зразок його договору і він буде розуміти, що це його помилка, там фиркнули і відправили людину прийти через тиждень. А що заважало коректно вказати клієнту на (можливо) його неуважність? Тим паче, що черги не було.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Всі курси банку |
2. Через кілька місяців на неактивованій кредитній картці почався рух коштів то в «плюс», то в «мінус», тобто надавали «кредитний ліміт» якимось дивним способом, при якому картка уходила в «мінус».
3. Подала заявку на відключення СМС-інформування, яке не виконали «по технічним причинам», чим загнали «зарплатну» карту в «мінус». (Коли подібне сталося в Приваті, то помилку виправили і кошти повернули) По номеру 0800 співробітник банка заявила, що про «технічні помилки» мені начебто повідомляли, але підтвердити це вони не можуть. (Приват, значить помилки виправляє, а Ощад наплював і забув. І в це проблема кліента, що вони списували кошти і заганяли картку в борги, не присилаючи про це повідомлення).
4. Коли прийшла у відділення закривати картку, зав.відділення ще й дозволила собі в хамському тоні заявити, що ще невідомо, чи була заявка на відключення.
Висновок: гидкий банк в якому не виправляють технічні помилки, списують кошти і в своїх недоліках звинувачують клієнтів.