Мінфін - Курси валют України

Встановити

Шахрайські дії фахівця відділення

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Svitlana1209 16 листопада 2022, 19:40
Відділення за адресою: Суми, вул. Горького, 32
26 жовтня мій батько (1951 р.н.) звернувся до відділення банку (м.Суми, вул.Горького 32) для отримання перевипущеної пенсійної картки. Фахівець відділення при видачі картки зареєструвала мого батька в додатку банку на своєму мобільному телефоні (без його згоди чи бажання). Це вона пояснила як активацію картки (встановлення пін-коду), хоча він хотів встановити пін-коду в касі (як робив це раніше). Далі фахівець запропонувала поповнити мобільний на 100грн. Від цього поповнення мій батько відмовився. Але коли знімав кошти в банкоматі, то виявилось, що на карті не вистачає 100грн. Коли перевірив рахунок на мобільному, там було на 100грн більше.
Шановні представники банку, якими такими нормативними документами керуються Ваші співробітники, коли реєструють клієнтів в особистому кабінеті без їх інформування і згоди, ще й на особистому телефоні? Це дозволено службою безпеки банку? На якій підставі співробітники самостійно приймають рішення про поповнення мобільного телефону клієнта? Також цікавить питання про вартість користування особистим кабінетом. Чи зміниться вартість смс інформування через реєстрацію в додатку (раніше в даному банку була така практика).
Чому співробітники даного банку користуються довірою їх клієнтів, а особливо пенсіонерів?
Ощадбанк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 10:19
Добрий день. Дозвольте перепросити за завдані незручності. Працівники банку можуть запропонувати клієнту зареєструватися в системі Ощад 24/7, але без згоди клієнта це робити не припустимо. Ми перевіримо ситуацію та проведемо роботу із працівниками відділення в яке звертався Ваш батько для унеможливлення виникнення таких ситуацій в майбутньому. Також хочемо повідомити що реєстрація в додатку Ощад 24/7 є безкоштовною та смс-інформування при реєстрації автоматично не підключається.

Коментарі - 3

+
0
19036256
19036256
18 листопада 2022, 13:45
#
Svitlana1209,
Вартість користування Ощад24-безкоштовно, вартість СМС не зміниться.Якщо Ваш батько все одно платить за СМС, то чому не користуватися додатком Ощад24 в інтернеті? Допомагайте йому оплачувати комунальні не приходячи до відділення, в додатку Ощад24.Ваш батько не міг переплутати про реєстрацію в додатку на номер телефона співробітника? Вона могла зареєструвати Вашого батька тілки на його номер телефону, а не на свій.Я на пенсії вісім років і всі ці роки користуюся старим додатком Ощад24, оплачую комірні, не приходячи до відділення.Оплата в Ощад 24 -БЕЗ КОМІССІЇ.
+
0
Svitlana1209
Svitlana1209
18 листопада 2022, 15:13
#
Є причини чому батьки не користуються додатком. А за квартиру і так я сплачую. Фахівець зареєструвала не на свій номер, а на своєму пристрої. Чого робити не можна
+
0
19036256
19036256
21 листопада 2022, 2:00
#
Фахівець хотіла допомогти.Але тепер,дійсно,вони будуть дзвонити та питати,чому не користуються Ваші батьки доддатком?А їм дійсно це не потрібно,бо для людей похилого віку це не дуже зручно.Згодна,що не можна так чинити.Я Вас попередила,що тепер вони будуть тероризувати ,щоб хоч раз на місяць користувалися додатком.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Шахрайські дії фахівця відділення