Шахрайські дії фахівця відділення
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Ощадбанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.3 | 49.95 |
| PLN | 11.05 | 11.9 |
| USD | 42.05 | 42.55 |
| Всі курси банку | ||
Шановні представники банку, якими такими нормативними документами керуються Ваші співробітники, коли реєструють клієнтів в особистому кабінеті без їх інформування і згоди, ще й на особистому телефоні? Це дозволено службою безпеки банку? На якій підставі співробітники самостійно приймають рішення про поповнення мобільного телефону клієнта? Також цікавить питання про вартість користування особистим кабінетом. Чи зміниться вартість смс інформування через реєстрацію в додатку (раніше в даному банку була така практика).
Чому співробітники даного банку користуються довірою їх клієнтів, а особливо пенсіонерів?