Мінфін - Курси валют України

Встановити

Примущують сплачувати 150,00 грн. за страхування при відкритті рахунка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
NatalyaI 11 листопада 2022, 21:49
Добрий день. Сьогодні відвідала відділення Ощадбанку в місті Добропілля, вулиця Банкова, буд.43. Відкривала рахунок для виплат заробітної плати. В мене (утім, як і у всіх інших клієнтів) співробітники ВИМАГАЛИ сплатити 150,00 грн. за відкриття рахунку. Що це ОБОВ’ЯЗКОВЕ страхування при відкритті рахунку і, що інших умов чи інших варіантів непередбачено. Я сказала, що немаю коштів, щоб сплатити 150,00 грн., на що отримала грубу та агресивну відповідь, від співробітниці банку (віконечко 6), що в такому разі я не можу відкрити рахунок в Ощадбанку. Я не стала сперечатись, та зателефонувала в колл-центр, де ввічливий оператор надав вичерпну, кваліфіковану консультацію, та повідомив, що страхування та сплата 150,00 грн. є добровільним бажанням клієнта. Я повернулась до відділення і знову звернулась до спеціаліста (вікно 6) і повідомила про інформацію, що отримала в колл-центрі. На що співробітниця почала нервово та голосливо, з неповагою та зухвалістю, вигукувати, що в такому разі вона може лише відкрити рахунок і не більше. Після довгих сперечань мені все ж таки відкрили рахунок та видали картку (у вікні 7). На весь цей нервовий захід я витратила близько 5 годин. Більше того, таке некваліфіковане ставлення до всіх клієнтів банку. Людям похилого віку грубіянять та не надають відповідей на питання. Спілкуються з клієнтами виключно російською мовою. Я вперше звернулась до Ощадбанку і враження жахливі від ставлення та обслуговування. Співробітниці некваліфіковані, невиховані, зухвалі грубіянки, які зовсім не вміють взаємодіяти з клієнтами. Сподіваюсь, що Вами обов’язково будуть вжиті заходи, щодо співробітників відділення Ощадбанку у місті Добропілля, вулиця Банкова, будинок 43.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 листопада 2022, 10:01
Добрий день. При відкритті рахунку Ви дійсно можете обирати самостійно чи бажаєте відкривати страховку чи ні. Дозвольте перепросити за завдані незручності та надану недостовірну консультацію працівником відділення. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками відділення до якого Ви зверталися, щоб у майбутньому не виникало таких ситуацій. Для нас важливий кожен клієнт, і ми намагатимемось докладати всіх зусиль щоб покращити клієнтоорієтованість нашого персоналу.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Примущують сплачувати 150,00 грн. за страхування при відкритті рахунка