70 грн за відкриття картки???
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- 0
- AlenaShramchenk
- 10 листопада 2022, 12:31
- #
Дякую за відповідь. Проясніть, будь ласка, чи зможу я отримати назад кошти, якщо піду у відділення? Бо ви пишете, що у відділенні я отримаю більш детальну інформацію, а мені потрібні назад кошти, а не інформація. Не хочеться витрачати ще пару годин на черги та не дуже приємне спілкування у відділенні просто так.
Може можна просто перерахувати ці кошти мені на ту картку, що мені відкрили, і нікуди не ходити?
Може можна просто перерахувати ці кошти мені на ту картку, що мені відкрили, і нікуди не ходити?
- +
- 0
- OschadbankUA
- 10 листопада 2022, 12:51
- #
Для уточнення можливості повернення коштів рекомендуємо звернутися у відділення Ощадбанку. Перепрошуємо за незручності.
AlenaShramchenk,Ваша помилка була в тому,що перед відвідуванням відділення Ви не подивилися відгуки,бо страховки,та кредитки це самодіяльность не банку,а окремих робітників,щоб одержати премію за нав’язування додаткових продуктів,яки є добровільними для клієнтів.Банк не може Вам просто повернути кошти на картку,бо це самодіяльность одного конкретного робітника.Беріть квітанцію за страховку,та й ідіть до відділення та пишить відмову від страховки.Страховка цє добровільний продукт,а не послуга яка з’явилася від брехні робітника.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Ощадбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Прийшовши додому, побачила на сайті, що це неправда, а відкриття картки мало бути безкоштовним. У відділення, де вікривала (Київ, Миколайчука 13а) не дозвонилася. Зателефонувала на гарячу лінію, де мені підтвердили, що відкриття мало бути безкоштовним.
Сума невелика, але враження від банку — жахливі! Заробляти обманом на пільговиках? хіба це гідна поведінка для державного українського банку?
— Це я вже не акцентую, що зустріч мені призначили на той час, коли за розкладом було вимкнене світло, хоч я записалась напередодні і розклад цей був відомий.
— А ще я просто від щирого серця пішла на зустріч меденджеру і поповнила та активувала картку одразу у відділенні та відкрила віртуальну — хоча мені це взагалі не було потрібно, просто розуміла, що від цього залежить заробіток менеджера, просто вирішила допомогти.
Будь ласка, проясніть ситуацію зі страхуванням і чи можна його скасувати та повернути гроші?