Мінфін - Курси валют України

Встановити

Дзвінок менеджера

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
bars1444 14 жовтня 2022, 10:35
Мені зателефонував менеджер банку з вимогою приїхати до відділення для оновлення особистих данних. Навіщо потрібні такі візити у банк якщо я переоформлював свою пенсійну карту два роки тому, та ії строк діі ще три роки. Там як завжди черга та скупчення людей, що в цей час не безпечно!
Ощадбанк
Відповідь банку
14 жовтня 2022, 11:11
Добрий день. Дійсно працівники Ощадбанку можуть зателефонувати та запросити вас у відділення якщо потрібно оновити дані та повідомити нову корисну інформацію для клієнтів. Зараз ви можете користуватися картою як і звичайно. Якщо ж у вас виникнуть будь-які запитання стосовно користування картою звертайтеся, будемо раді допомогти. Також якщо вам потрібно буде відвідати відділення Ощадбанку, ви завжди може призначити зустріч на відповідний час за посиланням https://appointment.oschadbank.ua/?fbclid=IwAR14Nq4hQ9AmoooNNMJPPNKoRw7_svOwrfnb4_rYkCaMValeADCa8hCbvYw, та менеджер відділення буде вас очікувати.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися