Мінфін - Курси валют України

Встановити

Разблокировка карты

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Mama1998 20 вересня 2022, 9:35
Снимала деньги с бабушкой карточки и так получилось что забыла карту. Позвонили и заблокировали карту. Карта слава Богу нашлась. Но когда на следующей день мы позвонили на горячую линию и питались разблокировать прошли 7 кругов ада. Это вообще… 3 человека не могли разблокировать!!! Бабушке нужно было на операцию идти, а они говорили что, а почему, много лишних вопросов вообще. И переключали с одного оператора на другого. Когда позвонила на горячую линию я чётко сказала что разблокировать. Если занимается один оператор пускай так и будет, а не переключать с одного на другого. Что было не понятно что просто нужно было разблокировать карту???
Ощадбанк
Відповідь банку
20 вересня 2022, 11:49
Добрий день. Хочемо звернути увагу, що оператори контакт-центру можуть надавати консультацію по карті виключно клієнту. При розблокуванні карти, дійсно консультанти можуть задавати декілька запитань, оскільки діють згідно регламентів банку. Дозвольте вас перепросити за завдані незручності.

Коментарі - 1

+
0
Jokets
Jokets
24 вересня 2022, 5:33
#
А почему вы вообще пользуетесь картой клиента?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися