Мінфін - Курси валют України

Встановити

100 грн знімають та інші питання

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
tarun 9 вересня 2022, 20:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Олени Теліги, 35
У мене кілька запитань.

Перший момент
Сьогодні з районного відділення банку (вул, вулиця Олени Теліги, 35, Київ, 04086) зателефонували і сказали, що моя дружина не користується карткою Ощад. Через це буде зніматися 100 грн. Знімати гроші з рахунку будуть або 1 раз на місяць, або 1 раз за 3 місяці — чіткої відповіді не було, були припущення співробітника банку.
Але дружина користується цією карткою Ощад. Це зарплатна картка банку. Вона отримує гроші щомісяця і знімає все через банкомат. Один раз на місяць з карткою Ощад є одна операція.
На це нам відповіли, що має бути хоча б одна операція через мобільний додаток Ощад 24/7. Інакше з рахунку буде зніматися 100 грн.
На наші додаткові запитання відповідь одна «на сайті все написано, читайте».
У мене теж є картка Ощад. Але я отримував її в іншому районі. Мені жодного разу не дзвонили щодо 100 грн. Я теж отримую пенсію на картку Ощад і один раз на місяць знімаю всі гроші в банкоматі.
Значить це вибірково виконання співробітників банку Ощад.

Другий момент.
Мої батьки. Вони не вміють користуватися мобільним додатком Ощад 24/7. Вони завжди знімають гроші в банкоматі.
Якщо в них відібрати 100 грн. за пенсії у 2000 грн, то це означає, що банк «Ощад» примусово змушує людей голодувати кілька днів? Виходить, що Ощад влаштовує повторний голодомор 30-х років минулого століття (але в менших масштабах).

Третій момент
Коли я відкривав рахунок в Ощад і отримував картку (2 роки тому), то мені сказали, що один раз на місяць має бути хоча б одна операція з карткою. Це зробити розрахунок карткою Ощад на касі в магазині, зробити онлайн покупку, зробити переказ через мобільний додаток Ощад 24/7, тощо.
Зараз у відділенні банку нам сказали, що тільки онлайн-оплата і тільки через мобільний додаток Ощад 24/7 буде вважатися, що ми провели операцію з карткою Ощад. Виходить, що умови постійно змінюються і не на користь клієнтів.
Чому так?

Четвертий момент
Договір Ощад має 210 сторінок. На руки клієнту не видають договір. Усі кажуть, що візьмете на сайті Ощад.
Тут багато запитань. Як я можу на місці оформлення та відкриття рахунку в банку ознайомиться з Договором, якщо 210 сторінок вивчити за короткий термін неможливо?

П’ятий момент
% за операції з моїм рахунком (онлайн-покупка, купівля, переказ). Я самостійно намагався вивчити всі відсотки. Але я так і не зміг. Кількість відсотків за різні послуги/операції поміщаються на 4−6 сторінках формату А4.
Занадто велика кількість. Неможливо простому користувачеві вивчити, де знімаються відсотки за послугу, а де можна зробити безвідсоткову операцію з рахунком.
При відкритті рахунку в банку вивчити Договір і відсоткові умови використання карткою банку неможливо.

Зателефонувати на гарячу лінію Ощад марно. На будь-які запитання вони мені кажуть «на сайті все написано, читайте там». Тоді навіщо існує гаряча лінія?

Питання:
— на якій підставі Ощад зніматиме 100 грн? Цікавить офіційний нормативно-правовий документ, що дозволяє знімати 100 грн з рахунку клієнтів без дозволу і попередження клієнта банку.
— чому постійно змінюються умови банку, щоб підвищити шанси забрати 100 грн з рахунку клієнта? Для батьків це нездійсненна вимога.
— чому різні районні відділення працюють за різними правилами? Дружині дзвонили і попередили щодо 100 грн, а мені не дзвонять.
— чому Договір Ощад має 210 сторінок? Неможливо вивчити Договір за короткий термін. Конституція України має набагато менше сторінок, ніж Договір з банком Ощад.
Ніхто не знає умови договору, навіть співробітники банку. Тепер я розумію, чому мені кажуть «читайте все на сайті Ощад».
— чому дуже багато пунктів зняття відсотків за операції з рахунком (купівля, переказ)? Все заплутано і видно, що це зроблено не для користувачів банку.

Виходить, що Ощад найбільше банківське зло, підтримуване керівниками держави України.
Занадто багато негативних питань…
Одне з них — деяким категоріям пенсіонерів потрібно оформити пенсійний рахунок тільки в Ощадбанку. Чому? Приватбанк теж державний, але закон не змінюють. Значить комусь це вигідно і утискають нас і права іншого банку.
Терпимо, ненавидимо і пишемо скарги.
Ощадбанк
Відповідь банку
12 вересня 2022, 11:35
Добрий день. Якщо картою не користуватися протягом 12 місяців (не обов'язково щоб це були операції в ощад 24/7), то списується комісія за обслуговування неактивного рахунку в розмірі 100 гривень в місяць, так як ви повідомили що картою користуєтеся то дана комісія з вас списуватися не буде. Перепрошуємо за консультацію нашого працівника банку. Ми обов'язково проведемо роботу із працівниками для уникнення таких ситуацій в майбутньому. Договір комплексного банківського обслуговування дійсно об'ємний, при цьому розділ карток який вас цікавить не такий великий.

Коментарі - 3

+
0
SergeyNina
SergeyNina
10 вересня 2022, 0:09
#
Https://www.oschadbank.ua/cards-taryf Там не 200 страниц, а страниц 10 нужных с тарифами это раз. Два 100 грн снимается за обслуживание Неактивним вважається картрахунок по якому протягом 12 місяців і більше не було жодного зарахування та/або списання коштів (крім зарахування нарахованих на залишок коштів по рахунку/по рахунку Мобільні заощадження, нарахування/списання комісій по рахунку, переказу коштів за допомогою послуги «Мобільні заощадження«/з/на рахунку Віртуальної картки). У випадку, коли залишок коштів на рахунку менше встановленого тарифу, комісія списується у розмірі залишку коштів на рахунку. Для набувачів грошової благодійної допомоги від благодійних організацій, розташованих в Донецькій та Луганській областях, територія яких перебуває під контролем української влади, неактивним вважається картрахунок, по якому протягом вісімнадцяти місяців і більше не було жодного зарахування та/або списання коштів крім зарахування нарахованих на залишок коштів по рахунку/по рахунку Мобільні заощадженн, нарахування/списання комісій по рахунку, переказу коштів за допомогою послуги «Мобільні заощадження»/з/на рахунку Віртуальної картки). Порядок списання комісії за неактивність рахунку визначається умовами ДКБО.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
10 вересня 2022, 0:11
#
Просто пополните карту на минимальную сумму раз в год в терминале и все будет без комиссии
+
0
19036256
19036256
10 вересня 2022, 15:17
#
Не треба терпіти, знайшли де писати скаргу, пошукайте про проценти від Ощадбанку https://finsee.com/%D0%BE%D1%89%D0%B0%D0%B4%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D0%BA/%D0%BF%D0%BB%D0%B0%D1%82%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0 (скопируйте полную ссылку и откройте её)Вартість відкриття картки:
Безплатно.
Абонентська плата:
Відсутня.
Комісія за видачу готівкових коштів:
У банкоматах Ощадбанку та банків-партнерів – безплатно.
За кордоном – 1.50 % плюс 35 грн.
В інших банках України – 1.50 % плюс 5 грн.
Без присутності картки в касі або через банкомат – 1.00 % плюс 10 грн.
Поповнення рахунку:
Безплатно.
Переказ коштів:
Готівковий переказ на рахунок в Ощадбанку – безплатно.
Готівковий переказ на рахунок іншого банку в гривні – 1.00 % плюс 5 грн.
Переказ через Ощад 24/7:
Безготівковий переказ на власний рахунок – безплатно.
Безготівковий переказ на рахунки відкриті в Ощадбанку – 0.20 % плюс 2 грн.
Безготівковий переказ на рахунок в іншому банку – 1.00 % плюс 5 грн.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися