Некваліфікований персонал
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
07.09 у Радивилівському відділені написав заяву щодо зміни паспортних даних (стандартний бланк), співробітника перевірила, відправила — повернули, не вірно, 09.09. знову пишу заяву співробітник перевіряє відправляє — возврат, невірно. Научить співробітника працювати, а не гоняти клієнта по декілька разів у відділення. Сподіваюсь начальник Радивилівського відділення зробить кадрові або інші висновки.
Відповідь банку
9 вересня 2022, 13:57
Добрий день. Ми обов'язково перевіримо інформацію стосовно відділення банку в яке ви зверталися щоб співробітники відразу надавали клієнтам зрозумілі пояснення стосовно правильності заповнення бланків, адже для нас важливий кожен клієнт. Перепрошуємо за незручності.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар