Мінфін - Курси валют України

Встановити

Найгірший банк, з яким коли-небудь мала справу.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Victoriia0307 7 вересня 2022, 14:49
З звичайних недоліків можна назвати те, що повільний, незручний та малофунціональний мобільний банкінг, постійні черги (біля відділень жодного банку, з більшої кількістю клієнтів такого не бачила), оператори служби підтримки при виясненні питань кажуть що керуються законом, а вказати чітко яким не можуть.
У наш час коли навіть державні послуги та низку інших дій можна зробити прямо у себе в телефоні, отримати майже будь-яку інформацію, навіть випустити картку (з доставкою при потребі), Ощадбанк знімає кошти за те що начебто як відправляє СМС-інформування (про що буде нижче).
Але остання ситуація мене остаточно негативно вразила.
Банк знімав з картки (на якій на той момент не було коштів) комісію за СМС-інформування, в результаті чого там виникла заборгованість сумою 4,21грн (це я дізналась в момент виникнення ситуації).
Я поповнила цю картку з картки іншого банку на суму, вище 2000 грн, після чого, невдало пробувала здійснити покупки за допомогою цієї картки,і в ході цього виявилось що моя картка заблокована банком, а вся сума заморожена.
Коли я зателефонувала в службу підтримки, я почула безліч пояснень, по типу «за законом платіж до 3-ох днів обробляється», «його ще обробляє банк з якого переказ був здійснений» (так не є), «ще інший банк не підтвердив», (теж не так), тощо.
При моєму запитанні чому тоді ці кошти вже є в мене але картку не розблоковують, Чому я бачу ці гроші на картці якщо платіж в обробці, відповіді аргументуючої надати не змогли.
А при питанні чи була я проінформована про те, що мою картку заблоковано, мені відповіли «так» та назвали дату, коли дане СМС було відправлене. І звичайно ж, ніякого СМС з такою інформацією мені не надходило.
Варто зауважити що при неодноразовій розмові з операторами, вони переключали мене з одного на іншого, після кожного разу як вислухали мене повністю (можливо така схема щоб клієнт просто «відмахався»), з чого можу припустити що вони некваліфіковані працівники, адже питання було цілком реальне і просте до пояснення (якби в тому банку діяло все, як у людей).
Кумедним є те, що навіть щоб закрити свої рахунки у цьому банку і здихатись нервів та марно витраченого часу потрібно йти в те ж відділення та стояти в довгій черзі.
Ощадбанк
Відповідь банку
7 вересня 2022, 17:44
Добрий день. Справді, при виникненні простроченої заборгованості по карті вона блокується. Стосовно ж розблокування, відбувається воно автоматично після повного фінансового зарахування коштів на рахунок. Стандартно максимальний термін зарахування становить до 3х банківських днів, про що оператор вас і повідомив. Ви можете зателефонувати з вашого фінансового номеру телефону до контакт центру за номером 0800-210-800 та змінити канал інформування на безкоштовні push повідомлення.

Коментарі - 1

+
0
19036256
19036256
7 вересня 2022, 23:49
#
Victoriia0307,ви коли небудь користувалися картками банків,Ощад,чи Приват???При переказах чи оплатах КОШТИ ТИМЧАСОВО БЛОКУЮТЬСЯ,а це від одного до трьох днів.Після цього часу гроші АВТОМАТИЧНО САМІ,розблокувуються.Так багато писали,а елементарного не зрозуміли.На гарячій линії нічого не вигадували,і Приват банк і Ощадбанк,операції обробляють деякий час,тому«»його ще обробляє банк з якого переказ був здійснений" (так не є), «ще інший банк не підтвердив», (теж не так), навпаки-ТАК ВСЕ Є. А те,що СМС сповіщення платне записано в договорі та в тарифах Ощадбанку https://www.oschadbank.ua/cards-taryf .А черги в Ощадбанку,може тому,що більшіть клиєнтів користуються саме цим банком?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Найгірший банк, з яким коли-небудь мала справу.