Мінфін - Курси валют України

Встановити

Грабують інвалідів.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
В мене є Картка Киянина. Банковими послугами зовсім не користуюся. Десь раз на рік місто дає соціальну допомогу, як інваліду другої групи та пенсіонеру. Нещодавно отримав таку допомогу в розмірі 300 гривень.
Але від банку прийшло повідомлення — «Сплачено 100 грн. за обслуговування рахунка. Щоб не сплачувати комісію щомісяця, користуйтесь рахунком.»
Виходить, що місто дає невеличку допомогу, а Ощадбанк її просто відбирає. І це робиться в таких важких умовах під час війни та коли шаленими темпами зростають ціни на ліки. Неначе, як мародерством це назвати не можна. Ганьба такому банку.
Просто не находжу слів, щоб висловити свою зневагу до цього злочину від Державного банку.
Це просто жах. І чому створили монополію на картки киянина? Чому її не можна отримати в іншому банку, в якому не працюють мародери? Ганьба.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 1 вересня 2022, 15:47
Доброго дня.
Карта Киянина містить як банківську так і не банківську складову. Це означає, що її обслуговування та функціонал містить і звичайну банківську карту і в той же час, соціальні функції. Що стосується банківської части, то карта обслуговується банком згідно діючих тарифів. Тарифами передбачена комісія за обслуговування неактивного карткового рахунку в розмірі 100 грн в місяць. Комісія утримується у випадку, якщо клієнт більше 12 місяців не проводить жодних операцій з рахунком. Для уникнення таких випадків ми рекомендуємо клієнтам проводити хоча б раз на рік будь-яку активну операцію з рухом коштів (поповнення мобільного/зняття готівки/розрахунок в мережі Інтернет чи торговій мережі і т.д).

Коментарі - 4

+
0
Андрій Бурачек
Андрій Бурачек
1 вересня 2022, 17:14
#
Це просто якесь безглуздя. Якщо в мене немає коштів в вашому банку і я не користуюсь послугами, окрім Картки Киянина. Так у мене ще потрібно красти соціальну допомогу! Жах та презирство до такого закладу.
+
+40
Jokets
Jokets
1 вересня 2022, 17:25
#
Ужас это пользоваться якобы услугами банка и не знать условий вашей карты. Такие списание происходят у всех без исключения если картой год никто не пользовался
+
0
KotletaDollarov
KotletaDollarov
1 вересня 2022, 18:53
#
Ложите раз в 11 месяцев 10 копеек на карту через кассу, чтоб была активность и не списовало за обслуживание
+
0
SergeyNina
SergeyNina
2 вересня 2022, 23:26
#
Пополняйте раз в год карту через терминал на 10 гривен и все будет хорошо. Ну и хоть читайте условия обслуживания карты
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися