Мінфін - Курси валют України

Встановити

ОЩАДБАНК зумисно не повертає кошти якщо транзакція не відбулася

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
04.08.22р ми оплатили картою ощадбанку через пром товар. Через два дні, з нами зв’язався продавець, та повідомив, що товар бракований, і те що від відмовився від коштів. Кошти мали надійти нам напротязі 3-ох робочих днів на карту.Пройшло 9 днів, цих коштів немає. Ми зателефонували на гарячу лінію Ощадбанку де сидять взагалі некомпетентні співробітники, які нам нахамили та повідомили що кошти розблокуються банком не раніше ніж через 31 календарний день, (через місяць) після проплати, при цьому відповісти на питання чому так довго, і якими законами чи нормативно правовими актами керується даний банк відмовились, ссилаючись на свою некомпетентність.Чесно кажучи після такого взагалі пропадає бажання бути клієнтом цього банка. ПрошуВас розібратися в даній ситуаціі.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 серпня 2022, 15:12
Добрий день. В цій ситуації повернення коштів відбувається автоматично і вплинути на нього, якщо продавець справді здійснив повернення, неможливо. В даному випадку мова йже про міжбанківські розрахунки. Тобто, при проведенні операції, кошти списуються з рахунку в Ощадбанку і відправляються на рахунок продавця в його банку. Якщо ж він, як сам повідомив, здійснив відмову, то кошти буде повернено після того як його обслуговуючий банк це повернення проведе. Якщо ж кошти ще не було списано з вашого рахунку (заблоковані кошти), ми в будь-якому випадку маємо отримати підтвердження відхилення переказу від іншого банку. Максимальний термін, який на це відведено — 31 день, що вам і повідомили наші спіробітники.

Коментарі - 3

+
0
19036256
19036256
16 серпня 2022, 12:20
#
DARKSKRIN.прежде всего продавец пусть докажет,что он отказался от Вашего платежа,в Ощад24 есть Ваши средства,в виде «тимчасово заблоковані»,если есть ,то просто ждите,когда возле суммы исчезнет значок «часы,со стрелками«-после этого можно пользоваться.Ответить Вам ПОЧЕМУ?»відповісти на питання чому так довго, і якими законами чи нормативно правовими актами керується даний банк відмовились, ссилаючись на свою некомпетентність."ТОМУ ЩО В УКРАЇНІ ВІЙНА.
+
0
Олександра Воронкова
Олександра Воронкова
16 серпня 2022, 16:13
#
Да ладно, як зручно ви прикриваєтесь воєнним станом. А що закони України помінялися??? До речі ніякого значка часів зі стрілочками НЕМАЄ. Просто пише заблоковано і сумма
+
0
19036256
19036256
17 серпня 2022, 15:48
#
Заблоковано пише?Так це означає,що гроші нікуди не ділися.А згідно банківських операцій вони«тимчасово заблоковані»,нікуди не треба ходити,писати.а просто чекати.Зробили з мухи слона.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / ОЩАДБАНК зумисно не повертає кошти якщо транзакція не відбулася