Мінфін - Курси валют України

Встановити

Шахрайські дії

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
ZOKHADO 29 липня 2022, 18:42
Відділення за адресою: Київ, вул. Олени Теліги, 35
Прийшли відкрити особисту картку «Моя карта», яка згідно з інформацією на сайті ощадбанку безкоштовно оформлюється та безкоштовно обслуговується.
Але співробітник сказав, що безкоштовно вже не відкривається, і щоб відкрити потрібно заплатити 150 грн.
Прийшлось заплатити.
При внесенні 150 грн кассир квитаніцю не видав, що нас насторожило.
Вже вдома подзвонив на гарячу лінію ощадбанку і дізнався, що картка дійсно відкривається безкоштовно.
А 150 грн взяли за автострахування (авто і водійських прав у нас немає і не буде).
Тобто співробітники для того, щоб робити план по страхуванню не просто нав’язують додаткові послуги, які вам не потрібні, а не дають вам можливості скористатися іншими послугами банку, поки їх не заплатите (бо їм треба робити план, бо не отримують премію).
Виходить, поки громадяни України рахують копійки, щоб вижити в цих надскладних для країни умовах, співробітники ощадбанку беруть за безкоштовні послуги гроші. Вважаю такі дії як Шахрайство — заволодіння чужим майном або придбання права на майно шляхом обману чи зловживання довірою (стаття 190 Кримінального кодексу України). Розумію що ці гроші співробітник не поклав собі в карман, але робиться все це для того. щоб потім отримати премію за виконання плану по не потрібних клієнтам послугам.
Пишу також, щоб попередити клієнтів цього банку: уточнюйте по гарячій лінії ощадбанку законність та реальну вартість наданих вам послуг, через те, що під виглядом однієї послуги підсовують інші.
Хочеться знати публічну відповідь Ощадбанку стосовно дій співробитників: вимагання менеджером 150 гривень за оформлення «Моя карта» і не видачею квитанції касиром. Вважаю що менеджери та касири працюють заодно в цій схемі.
Також вимагаю провести розслідування по цим страховкам, які підсовують співробітники. Впевнений, що не тільки нам прийшлось заплатити за ці страховки щоб отримати ті послуги, за якими ми приходили.
Ощадбанк
Відповідь банку
1 серпня 2022, 10:41
Доброго дня. Перепрошуємо, ситуацію вже перевіряємо. Найближчим часом зв'яжемось з вами.

Коментарі - 1

+
0
Ukrsamover
Ukrsamover
29 липня 2022, 19:20
#
Премию за страховые продукты ни менеджеры ни кассиры не получают. А планы выполнять по стаховкам нужно в обязательном порядке.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися