Мінфін - Курси валют України

Встановити

Отвратительный сервис…

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sergiy13678 23 липня 2022, 19:49
Банковское приложение на уровне сапога, создано для галочки — сплошная не рабочая головоломка! Непонятно откуда начисляются проценты за использование кредита! Операторы общаются по заученным шаблонам, не способные консультировать!!! Если у человека в преклонном возрасте возникли проблемы и вопросы по своей карте, решить их может лично он сам! Сотрудники банка отказывают в разрешении вопросов, если с ними общается человек, который готов оказать помощь своим родным старикам!
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 25 липня 2022, 9:45
Доброго дня. В телефонному режимі інформація надається виключно держателю карти. Якщо звертається третя особа для уточнити інформації по операціях, карті чи рахунку оператор відмовляє, оскільки він діє в межах договору підписаного сторонами під час відкриття рахунку клієнтом. Отримати інформацію довірена собак може лише у відділенні банку за умови надання працівникам нотаріальної довіреності. Що стосується додатку, він є максимально простим для користування. Нещодавно ми презентували наш новий мобільний Ощад, який є ще доступнішим, зручнішим та приєнішим у використанні. Знайти його можна на нашому сайті або в Play Market/App Store.
Мінфін
Відповідь адміністратора
28 липня 2022, 10:21
Відгук не зарахований (на 28.07.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку

Коментарі - 2

+
+15
Jokets
Jokets
24 липня 2022, 9:04
#
Оформляйте доверенность и с ней идите в отд банка. Без доверенности вы обычное постороннее лицо которое никакого отношение не имеет к информации другого человека. Такие законы Украины
+
0
19036256
19036256
25 липня 2022, 9:35
#
Sergiy13678,сапоги обычно забирают карточки своих престарелых родителей,воруют с них деньги,обрекая их на побирание по соседям,что б этого не происходило банк не общается с другим лицом,а только с деражателем карт.Лично я на пенсии уже восьмой год и у меня в пользовании Ощад 24,не выскакивают никакие уровни,ни сапог,ни шлёпанец,за все 8 лет в модернизации приложения прозошло много улучшений.Когда мне нужно было решить вопрос по карте матери,то я брала её паспорт и отвечала на вопросы операторов кол.центра от её имени,обычно спрашивают номер паспорта и номер карты,а по закону,что делать,Вам ответили выше-оформлять доверенность.Очень много случаев плохого отношения детей-внуков к своим престарелым родственникам.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися