Мінфін - Курси валют України

Встановити

Незаконне списання коштів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Margottass 20 липня 2022, 13:01
8 липня я зняла в банкоматі Німеччини гроші на суму 260 євро. Мені по вайберу надійшло повідомлення (від 08.07.2022 16:38), що остаточний залишок коштів склав 3 782,07 грн. 12 липня після розрахунку в магазині за продукти на суму 19,78 євро перевірила залишок по картці та була неприємно здивована, тому що він раптово зменшився майже на тисячу гривень: замість 3 тис на рахунку залишилось трохи більше двох (2129 грн.). До того ж сума в 19,78 євро спочатку була еквівалентна 653 гривням (приблизно, можу назвати тільки по пам’яті), через день — вже 743,77 гривні. В розмові з оператором гарячої лінії банку (13 липня о 15:07) мені довго розповідали про ризики овердрафту, про зміну курсу валют, про те, що операції валютуються не в той же самий день, наприклад операції за 8 липня валютувалися лише 11 липня, от сума і збільшилася. Нагадаю, що «збільшення» коштувало мені майже 1000 гривень в першому випадку і майже 100 у другому. Зміна курсу євро з 8 липня за даними Ощадбанку з офіційної сторінки склала 50 та 39 копійок (на 8.07.2022 — 36,34 грн., 11.07.2022 — 36,84 грн., 13.07.2022 — 37,23 грн.), що на зняту суму в 260 євро та оплату в 19,78 аж ніяк не могло скласти 1000 та 100 грн. відповідно. Коли ж я спробувала написати на адресу, зазначену на сайті для повідомлення про порушення (MudraIR@oschadbank.ua), то відповідь взагалі лишила мене мови: моє повідомлення не може бути доставлено, оскільки воно дуже велике (14 KB), а дозволений розмір — 0 КВ… Просто немає слів! Я біженка і рахую кожну копійку. І такі зникнення грошей з рахунку є для мене не просто неприємними, а критичними. Я вважаю, що подібне є шахрайством. А саме, використання службового становища з метою наживи.
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 20 липня 2022, 14:52
Доброго дня.
Ви можете надіслати лист на поштову скриньку банку за адресою: contact-centre@oschadbank.ua та отримати відповідь щодо описаної ситуації. Також ви можете надіслати нам в особистому повідомленні ваше ПІБ, номер телефону та дату дзвінка до контакт-центру. Перевіримо якість наданої консультації

Коментарі - 7

+
+25
Qwerty1999
Qwerty1999
20 липня 2022, 13:58
#
Розраховуйтесь у Німеччині банківськими картками
у евровалюті і тоді не буде ніяких проблем
з курсовими різницями між датою блокування суми платежу
та датою фактичного списання по клірінгу…
+
0
Margottass
Margottass
1 серпня 2022, 11:00
#
Банківська картка була у гривнях, в валюті немає. Ви, напевне, неуважно читали: при розрахунку в магазині в євро сталася така ж сама ситуація — тобто заблоковано набагато більше, ніж було згідно чеку.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
1 серпня 2022, 13:50
#
«при розрахунку в магазині в євро сталася така ж сама ситуація»

Карта в валюті евро повинна мати базову валюту евро, а не доллар США.

У МПС VISA базова валюта МПС — доллар США,
тому карти в евро потрібно відкривати МПС Mastercard.
+
+7
Олексій Толмачов
Олексій Толмачов
20 липня 2022, 16:14
#
В цьому банку ніхто ніколи не повертає кошти. Вони їх тупо крадуть! І крадуть не для того, щоб повертати.
+
+3
Qwerty1999
Qwerty1999
20 липня 2022, 16:20
#
То подайте на Ощадбанк до суду та відшкодуйте все вкрадене,
та ще й за моральну шкоду відсудіть купу грошей,
а то тільки язиком молоти на форумі здатні…
+
+3
Jokets
Jokets
21 липня 2022, 9:08
#
Ага, ага. В суд добро пожаловать и там что-то доказывайте
+
0
Margottass
Margottass
1 серпня 2022, 11:07
#
Доповню свій комментар. Написала на сайт банку. У відповідь надійшов лист: «зателефонуйте зі свого фінансового номеру телефону до контакт-центру…Отримати інформацію щодо руху коштів по картковому рахунку можливо: 1. В системі Web-банкінг „Ощад 24/7“… 2.В додатку Mobile-банкінг „Ощад 24/7“… 3. Раді Вам презентувати новий мобільний застосунок „Мобільний Ощад“… 4. Скориставшись Чат-ботом у додатку…5. У відділенні АТ „Ощадбанк“, в якому відкрито картковий рахунок…» і таке інше бла-бла-бла, уся та маячня, що я вже чула, зателефонувавши до контакт-центру. А візок і нині там. Більше тисячі гривень десь ділися і ніхто не повернув і нічого виразного не відповів. До речі, район міста, в якому відкрито рахунок, постійно обстрілюють…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися